Skip to main content
Vraag

Dagbundel

  • December 9, 2011
  • 4 reacties
  • 1190 Bekeken

Forum|alt.badge.img
IK heb een dagbundel gekocht maar mijn telefoon wil niet op internet (mobiele netwerk verbroken). Wat doe ik fout? En hoe kan ik dit oplossen.

4 reacties

Kim1
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-moderator
  • December 9, 2011
Hoi Martin,



Kun je me aangeven welk merk en type toestel je gebruikt?

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • December 9, 2011
samsung galaxy s plus

Kim1
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-moderator
  • December 9, 2011
Heb je de instellingen al geprobeerd die op het forum staan bij toestellen - Samsung ?
Ook is het belangrijk dat de optie "internet op je mobiel" geactiveerd is op Mijn Simyo.

Nielsiejjj92
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-forum expert
  • December 9, 2011
Na het instellen is het tevens noodzakelijk om je toestel even uit en weer aan te doen.