.

Beantwoord

Blackberrysimkaart in Androidtoestel?

  • 15 May 2013
  • 8 reacties
  • 6877 Bekeken

Badge
Werkt een Androidtoestel met een Blackberrysimkaart (een simkaart met Blackberry Internet)?
En is dat ingewikkeld? Moeten er bijvoorbeeld veel instellingen veranderd worden, of werkt alles meteen vanzelf?
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 10:22

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Bij me vriendin werkte het direct adviseer je wel als je op android blijft om je Blackberry internet te wijzigen in normaal internet, scheeld weer in de kosten
Badge +8
Werkt een Androidtoestel met een Blackberrysimkaart (een simkaart met Blackberry Internet)?
En is dat ingewikkeld? Moeten er bijvoorbeeld veel instellingen veranderd worden, of werkt alles meteen vanzelf?


Hoi Martje,

Ga je toch voor een ander toestel?
Blackberry-internet werkt ook prima op een Android. Het is andersom wat niet gaat.
Maar zoals erickiel al zegt: als je op de Android blijft, kun je net zo goed je bundel wijzigen naar een normale internetbundel. Die zijn goedkoper.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Ja, ik denk erover om een Fairphone aan te schaffen. Mijn vraag is in ieder geval beantwoord, dankjewel.
Badge +8
Hoi Charlene,

Ja, ik denk erover om een Fairphone aan te schaffen. Mijn vraag is in ieder geval beantwoord, dankjewel.


Hoi Martje,

Wat is dat, een Fairphone? Ik werk wel bij een telecombedrijf, maar ik ben een iPhone-gebruiker, die verder niet zo op de hoogte is van de toestellen.. Het klinkt heel eerlijk, zo'n Fairphone :)

Groetjes,

Charlene
Badge
Nog even een vraagje over hetzelfde onderwerp. Ik heb in de maand juni nog blackberry internet, maar zal over twee weken gebruik maken van een android telefoon. Als ik het goed begrijp kan ik gewoon de sim kaart van mijn BB in de android stoppen en ermee internetten.

Mijn vraag is dan: vallen de mb's die ik verbruik met de android telefoon dan wel binnen de databundel van mijn blackberry abonnement? (dus dat ik geen buiten bundel tarief betaal voor de MB's die ik met de android telefoon verbruik, maar dat ik gewoon het standaard maandbedrag zal betalen voor het internet zolang ik minder dan 1gb verbruik.)

mvg,

Steven
Badge +8
Nog even een vraagje over hetzelfde onderwerp. Ik heb in de maand juni nog blackberry internet, maar zal over twee weken gebruik maken van een android telefoon. Als ik het goed begrijp kan ik gewoon de sim kaart van mijn BB in de android stoppen en ermee internetten.

Mijn vraag is dan: vallen de mb's die ik verbruik met de android telefoon dan wel binnen de databundel van mijn blackberry abonnement? (dus dat ik geen buiten bundel tarief betaal voor de MB's die ik met de android telefoon verbruik, maar dat ik gewoon het standaard maandbedrag zal betalen voor het internet zolang ik minder dan 1gb verbruik.)

mvg,

Steven


Hoi Stevenb1,

Dat heb je goed begrepen. Je android kan gewoon zonder problemen gebruik maken van Blackberry internet.
Alle MB's die je android verbruikt tot 1 GB vallen dan binnen je bundel, zoals je gewend bent.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Ja zeker, bedankt!
Badge +8
Ja zeker, bedankt!

O ja Stevenb1,

Als je nou bij die Android blijft is het wel handig om je Internetbundel te wijzigen naar een gewone Internetbundel.
Dat is goedkoper :)

Groetjes,
Charlene

Reageer