.

Beantwoord

bericht van Simyo op mijn smartphone Samsung

  • 22 June 2013
  • 4 reacties
  • 7261 Bekeken

Kreeg het volgende bericht van Simyo "NOODOPROEP" en kan vervolgens niets meer doen met mijn smartphone dan alleen een bericht maken maar deze vervolgens niet versturen!!

Heb een Prepaid abonnement en heb nog voldoende geld op m'n Preapaid! Kan iemand mij uitleggen/vertellen wat ik moet doen om deze melding te verwijderen zodat ik weer alles kan doen met mijn smartphone??
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reactie(s)

hulliemullie
icon

Beste antwoord door hulliemullie 22 June 2013, 15:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zet je telefoon eens helemaal uit en daarna weer aan.
Zet je telefoon eens helemaal uit en daarna weer aan.

Hoi Leon,
Bedankt voor je snelle reactie! Inmiddels is het probleem opgelost. Heb m'n Hele phone geriset en alles werkt nu weer. Mijn gegevens zoals (foto's, muziek, berichten e.d. heb ik allemaal als back-up dus dat kan ik gewoon terug zetten!
zit nog wel met één punt wat ik zelf erg lastig en moeilijk vind namelijk:
Wil/ moet mijn agenda en mail van het werk weer koppelen aan mijn mailprogramm van de phone. Weet jij soms welke stappen ik moet uitvoeren om dat te realiseren?? Daar zou je mij heel blij mee maken!!

groet,
Hans
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk was de hele reset een beetje te drastisch, maar als het daarmee opgelost is...:p

Je hebt het over een phone maar heb je een iPhone dan en alles in back-up in iCloud (een geweldige en totale back-up trouwens) ??  Als dat het geval is, dan worden je hele emailsettings (op wachtwoorden na) ook teruggezet. Zelfde geldt voor je agenda.
Welk mailprogramma gebruik je?

http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/wrysmiley.gifO verrek....lees nu je titel pas en zie Samsung staan (ocherm...). Misschien kan Martijn® je daar beter helpen want die is van de Samsung namelijk...
Badge +8
Kreeg het volgende bericht van Simyo "NOODOPROEP" en kan vervolgens niets meer doen met mijn smartphone dan alleen een bericht maken maar deze vervolgens niet versturen!!

Heb een Prepaid abonnement en heb nog voldoende geld op m'n Preapaid! Kan iemand mij uitleggen/vertellen wat ik moet doen om deze melding te verwijderen zodat ik weer alles kan doen met mijn smartphone??
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reactie(s)

hulliemullie


Zet je telefoon eens helemaal uit en daarna weer aan.

Hoi Leon,
Bedankt voor je snelle reactie! Inmiddels is het probleem opgelost. Heb m'n Hele phone geriset en alles werkt nu weer. Mijn gegevens zoals (foto's, muziek, berichten e.d. heb ik allemaal als back-up dus dat kan ik gewoon terug zetten!
zit nog wel met één punt wat ik zelf erg lastig en moeilijk vind namelijk:
Wil/ moet mijn agenda en mail van het werk weer koppelen aan mijn mailprogramm van de phone. Weet jij soms welke stappen ik moet uitvoeren om dat te realiseren?? Daar zou je mij heel blij mee maken!!

groet,
Hans


Hoi hulliemullie,

Fijn dat het weer werkt. Om je verder te kunnen helpen met die mailinstellingen horen ik en de andere forumgebruikers graag welk type Samsung je precies gebruikt (Martijn® vast ook ;))

Groetjes,
Charlene

Reageer