.

Batterydrain Android 4.3 op Nexus 4 bij Virtuele Providers

  • 23 August 2013
  • 7 reacties
  • 6474 Bekeken

Reputatie 7
Voor hen die een LG Nexus 4 hebben en die kampen met een snel leeglopende batterij na installatie van Android 4.3 dit is een bug en Google is bezig met het fixen ervan.

Bron: Tweakers.net

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heerlijk al die nerdentok aldaar...:p en niet alleen daar....

Een figuur zegt wel iets slims:

"Ik vraag me altijd af waarom fabrikanten met dit soort functionaliteit prutsen. Als je in Android 4.2.2 fatsoenlijk kunt bellen en er geen problemen zijn met die functie, blijf er dan vanaf."

En dat geldt niet alleen voor Android. Een tijdje geleden bracht Appleflap ook een update uit. Die veroorzaakte problemen bij de 4(S) die er daarvoor niet waren. Maar, zal allemaal wel nodig zijn....

Verrek...ineens zit ik ook over Android mee te lullen.. 

Reputatie 7
Hahaha Lol, ik check Tweakers.net meerdere malen per dag. Ik vind het een fijne site.

De reden dat dit artikel mijn verhogde aandacht trok, is het feit dat ik sinds de installatie van custom roms op mijn telefoon ook te maken heb met een snel(ler) leeglopende batterij. Met de eerste custom rom haalde ik nog geen halve dag, voornamelijk standby.... en met de tweede huidige rom haal ik met moeite het eind van de werkdag en kan ik onderweg naar huis nog net een snel telefoontje plegen. Zodoende......

Edit: Ik hoop wel dat ik over niet al te lange tijd zo over Apple kan meelullen als jij nu zit mee te lullen over Android....
Badge +1
Bedankt voor het posten. Ik heb zelf geen last van de batterydrain.
Had vandaag wel dat ik opnieuw de pincode van mn simkaart in moest vullen (andere bug in het artikel)
Ach ja...zo is er altijd wat.
Mijn batterij gaat eigenlijk veel langer mee na het gebruik van een custom rom.
Vooral een custom kernel helpt veel...de rom zelf niet echt.

Wanneer ga je die iPhone nou eens echt kopen dan RicoK? ^^
Weken lang speculatie op het forum, maar nog geen actie!
Reputatie 7
brvandoorn, jij hebt een Nexus 4??

Ik wacht volgende maand af, want dan worden de nieuwe iPhones gepresenteerd en dan ga ik bepalen wat ik ga doen.
Badge +1
brvandoorn, jij hebt een Nexus 4??

Ik wacht volgende maand af, want dan worden de nieuwe iPhones gepresenteerd en dan ga ik bepalen wat ik ga doen.


Ja klopt ik heb zo'n apparaat. Wel mooi ding hoor.
Die Huawei heb je toch niet zo heel lang? Gewoon op uitgekeken of doe je em alleen maar weg vanwege dat hele bluetooth tether verhaal?
Reputatie 7
@brvandoorn, nee, op zich niet op uitgekeken, maar de feitelijke reden van mijn toekomstige overstap is het 'bluetooth tether verhaal'.

Ik heb mijn Huawei Ascend G300 sinds begin dit jaar. 
Reputatie 5
Badge +10
Handig. Helaas houdt mijn batterij het sowieso niet lang vol. Staat bij mij los van de OS versie. Ik heb topic even verplaatst naar het Android forum trouwens.

Reageer