.

Ander toestel, andere sim kaart nodig ?

  • 13 August 2012
  • 11 reacties
  • 1538 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu een oud toestel waar ik alleen mee kan bellen en smsen, als ik nu een nieuw simlockvrij samsung toestel koop kan ik dan mijn huidige simyo simkaart gewoon overzetten en werkt alles dan gewoon ?
Of heb ik als ik ook internet op de telefoon wil een andere simkaart nodig ?
Zit er verschil in de simkaarten qua afmeting of past dat altijd ?

Alvast bedankt,

Groeten, Maurice.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Maurice,

Jouw Simyo simkaart zal technisch gezien gewoon werken in een nieuwer toestel. Zolang het toestel maar simlock vrij is. Je kunt met iedere Simyo simkaart van alle diensten (internet/bel/sms) gebruik maken. Je moet er wel rekening mee houden dat sommige toestellen tegenwoordig alleen werken met een micro simkaart. In dit topic staat uitgelegd hoe je een micro simkaart kan aanvragen.

Groetjes,

Alex
Hangt er vanaf als je oude toestel geen microcard gebruikt
En je nieuwe toestel wel, dan gaat dat niet.

Die probleem heb ik wel. klanten service ge-maild
via 0800-0232300 gebelt 30 min . aan de lijn verbinding verbroken.
crying for sad.

Ow ja vergeten te meld heb van Simyo een ticket nr. kweet niet wat
ik er mee moet....Ticketnumm?er #186456
Reputatie 2
Badge +1
Hey trisno,

Welkom op het forum. Ik heb je een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen ongeveer 2 dagen verwachten. Zou je het even kunnen laten weten als je deze ontvangen hebt?
Hoi Wayne,
das heel fijn kzal als het binnen is ff laten weten.
gewoon in dit forum neem ik aan of via e-mail?
Owja, micro simcard met nummer behoud ?

grtz
Trisno
Reputatie 2
Badge +1
Hey trisno,

Je kan mij via het forum laten weten of je de simkaart hebt ontvangen. De microsimkaart is ongekoppeld verstuurd. Zodra deze aan jouw aansluiting gekoppeld wordt, zal ook jouw huidige telefoonnummer hieraan gekoppeld worden. Je zal nadat deze gekoppeld is echter wel een nieuwe pin- en pukcode ontvangen via jouw persoonlijke pagina.
Hey trisno,

Je kan mij via het forum laten weten of je de simkaart hebt ontvangen. De microsimkaart is ongekoppeld verstuurd. Zodra deze aan jouw aansluiting gekoppeld wordt, zal ook jouw huidige telefoonnummer hieraan gekoppeld worden. Je zal nadat deze gekoppeld is echter wel een nieuwe pin- en pukcode ontvangen via jouw persoonlijke pagina.


Helaas nog steeds niks
Mijn vertrouwen kwam te voet. hihihi.

grtz
Trisno
Hallo,

Heb inmiddels een ander toestel en de bestaande simkaart overgezet, werkte allemaal perfect ook met internetbundel.
Nu heb ik afgelopen weekend een micro simkaart van jullie ontvangen die ik volgens mij niet aangevraagd heb, wat moet ik hiermee ?
Sinds afgelopen weekend werkt het internet ook regelmatig niet, heeft dat iets met die sim kaart te maken ?

Groeten, Maurice.
Hoi Trisno,

Misschien is jouw simkaart wel naar mij verstuurd, ik heb er 1 gekregen en er niet om gevraagd :D

Gr,Maurice.
Mooi is dat Maurice  Btw gefeliciteerd.
Als ik de rekenning krijgt en mn sim wordt afgesloten
dan weet ik dat ik moet overstappen naar een andere provider.

Lang leve KPN in 2013 wordt er 5000 medewerkers op staat gezet.
Ik heb een nieuwe toestel en kan het nog steeds niet gebruiken  "crying for sad "

grtz
Trisno
Hey trisno,

Welkom op het forum. Ik heb je een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen ongeveer 2 dagen verwachten. Zou je het even kunnen laten weten als je deze ontvangen hebt?
[

QUOTE]Hey trisno,

Je kan mij via het forum laten weten of je de simkaart hebt ontvangen. De microsimkaart is ongekoppeld verstuurd. Zodra deze aan jouw aansluiting gekoppeld wordt, zal ook jouw huidige telefoonnummer hieraan gekoppeld worden. Je zal nadat deze gekoppeld is echter wel een nieuwe pin- en pukcode ontvangen via jouw persoonlijke pagina.
[/quote]

Hoi Wayne,

Ik heb nog steeds geen microcard mogen ontvangen.
Je zei toch +/- binnen 2 dgn?
Of bedoel je +/- 2mnd?

groetjes
Trisno
Badge +2
Beste trisno,

Uit onze gegevens blijkt dat wij je afgelopen donderdag opnieuw een microsimkaart hebben toegestuurd. Laat ons even weten als je deze binnen hebt zodat wij de kaart voor je kunnen activeren.

Groetjes,

Arie

Reageer