Skip to main content
Hallo,



Ik heb een internetabbonement afgesloten voor een maand en wil nu de bundel activeren. Eerst heb ik geprobeerd dit automatisch te laten doen. Dat lukte niet. Toen heb ik 'ja' naar 1300 ge-sms't, maar daarop kreeg ik terug: "Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. (...)". Vervolgens heb ik onderstaande instellingen handmatig ingesteld:



Links onder in uw scherm klikt u op de menu toets > nieuw toegangspunt



Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)



APN: internet

Proxy: (geen)

Poort: 5080

Gebruikersnaam: (geen)

Wachtwoord: (geen)

Server: 0.0.0.0

MMSC: (geen)

MMS Proxy: (geen)

MMS Poort: (geen)

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype: PAP

APN-type: Internet of default



- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)



Telefoon uit- en weer aangezet, maar nog steeds geen internet...



Wat moet ik doen?



Groetjes,



Kim
Welkom op het forum Kimmy,



Ik zie dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Ik zie ook dat de optie 'internet op je mobiel/mms' eerder nog uit stond. Ik zie dat je kunt internet sinds je de optie hebt aangezet. Omdat deze optie eerder uit stond, heb je niet kunnen internetten.



Groetjes,



Alex

Reageer