Hallo,
Ik heb een internetabbonement afgesloten voor een maand en wil nu de bundel activeren. Eerst heb ik geprobeerd dit automatisch te laten doen. Dat lukte niet. Toen heb ik 'ja' naar 1300 ge-sms't, maar daarop kreeg ik terug: "Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. (...)". Vervolgens heb ik onderstaande instellingen handmatig ingesteld:
Links onder in uw scherm klikt u op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
Telefoon uit- en weer aangezet, maar nog steeds geen internet...
Wat moet ik doen?
Groetjes,
Kim
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Kimmy,
Ik zie dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Ik zie ook dat de optie 'internet op je mobiel/mms' eerder nog uit stond. Ik zie dat je kunt internet sinds je de optie hebt aangezet. Omdat deze optie eerder uit stond, heb je niet kunnen internetten.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Ik zie ook dat de optie 'internet op je mobiel/mms' eerder nog uit stond. Ik zie dat je kunt internet sinds je de optie hebt aangezet. Omdat deze optie eerder uit stond, heb je niet kunnen internetten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.