.

Beantwoord

Acer Liquid Jade Z heeft geen Android Lollipop, kunnen jullie dit aanpassen in de telefoonshop?


De door Simyo aangeboden Acer Liquid Jade Z heeft geen Android Lollipop zoals vermeld in de telefoonshop, maar Android KitKat. Er is ook nog geen update naar Lollipop beschikbaar voor dit toestel. De info in de telefoonshop klopt dus niet; graag aanpassen om teleurstelling/retourzendingen te voorkomen.
icon

Beste antwoord door Ruud 26 May 2015, 12:30

Bekijk originele reactie

11 reacties

Meerdere sites geven aan dat hij versie 5.0 (Lollipop) heeft.
Heb je deze telefoon zelf dat je weet dat ie op Kitkat draait?
Ja, ik heb hem zelf en heb hem via Simyo besteld, zoals ik schreef: geen Lollipop, maar KitKat en nu ook geen update beschikbaar. Als dit niet zo was, had ik er hier geen melding van gemaakt.
Reputatie 7
De TS heeft gelijk.

Hardware.Info heeft deze gereviewed en gemeld dat Android 4.4.4 wordt gedraaid. Zie: http://nl.hardware.info/reviews/6036/5/acer-liquid-jade-s-en-z-review-met-vier-of-acht-cores-software

Denk wel dat Simyo de info zal moeten aanpassen.
Als dit niet zo was, had ik er hier geen melding van gemaakt.


Ik zei ook niet dat je ongelijk had. Ik kan niet uit je start bericht opmaken jij die telefoon zelf in bezit heb of dat je die info vanuit andere bronnen had vernomen. En ik stelde mijn vraag omdat ik meerdere sites had bezocht met dezelfde info als Simyo. Die RicoK heeft bezocht heeft blijkbaar andere info, in jouw geval de juiste.

En net lees ik op All about phones Dat Acer wel heeft belooft deze modellen met Lollipop uit te brengen.
Feit blijft dat de info hierover op de Simyo webshop onjuist is; een klacht is een gratis advies voor verbetering.
Reputatie 7
Dit zal zeker door Simyo worden opgepakt en gecorrigeerd!

Simyo??
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Leo P. Klepper,

Welkom op het Simyo Forum. :)

Heel erg bedankt voor je bericht op ons forum.
Ik heb de informatie direct doorgespeeld aan diegene die gaat over de informatie op de telefoonshop.
Dit zal zo snel mogelijk opgepakt worden.

Mijn excuses voor de verkeerde informatie. Ik hoop dat Acer zoals ze aangegeven snel met de update naar Android Lollipop komen.
Werkt het toestel verder fijn?

Allemaal heel erg bedankt voor jullie snelle hulp! :D

Update: 16.25, de informatie is aangepast:)
Prima dat de info op de webshop is aangepast. Actuele info van Acer op de website van Simyo over de datum waarop de update naar Android Lollipop verschijnt is zeer welkom. Ook en vooral voor degenen die dit toestel al hebben besteld en Lollipop als OS verwachtten.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Leo P. Klepper,

Helaas zijn wij van Acer afhankelijk als het gaat om informatie over OS updates. Toekomstige data van updates hebben wij niet.
Vragen van klanten die de Acer reeds in huis hebben zijn me niet bekend, maar zullen per geval behandeld worden.
Ik heb het zelf nagevraagd bij Acer Nederland, de update naar Lollipop is volgens de helpdesk gepland voor augustus 2015 😉 (zo moeilijk is het niet om aan de juiste info te komen)...
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Leo P. Klepper,

Wat fijn dat je de info van Acer hebt gekregen.:D Dan komt de update er al bijna aan, nog eventjes geduld dus.

Reageer