.

Beantwoord

Zijn de kosten van mijn abonnement veranderd?

  • 20 February 2015
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Ik had altijd een bundel met 100 sms/belminuten en 1000MB voor 16 euro (ik kreeg 3 euro korting). Nu zie ik dat ik de afgelopen maanden ineens 20 euro ben gaan betalen (5 euro voor SMS/Bellen en 15 voor Internet), ik krijg sinds mei geen korting meer.
Daarnaast krijg ik bericht dat deze bundel niet meer bestaat, en dat ik hem kan wijzigen, in DEZELFDE bundel en dat hij dan 11 en 5 euro is en dus weer de 16 die ik gewend was. Ik heb handmatig niets gewijzigd, hoe kan dit?! Ik betaal 4 euro per maand meer voor een bundel die niet meer bestaat, maar dezelfde bundel wordt aangeboden voor 16 euro, deze bundel heb ik altijd gehad! En waar is de korting gebleven en waarom heb ik hier geen bericht over gekregen?

Beetje raar dat ik 20 euro betaal voor een bundel (15+5) terwijl dezelfde bundel, daar kan ik in wijzigen voor 16 euro aangeboden wordt (11 en 5).
icon

Beste antwoord door Charlene 22 February 2015, 11:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi MarjonB,

Welkom op het forum 🙂
Vervelend dat je er nu niet zo veel meer van snapt. Ik kan het je wel uitleggen.
Jij had inderdaad een oude Internetbundel 1000. Daar heb je een tijd een korting van € 3 op gekregen zoals je zelf al aangeeft. Die korting is op een gegeven moment verlopen.
Wij hebben bij Simyo regelmatig nieuwe bundels. Je kunt er altijd voor kiezen om je huidige bundels te wijzigen naar de bundels die we op dat moment hebben. Wij mogen dat niet voor je doen, omdat het niet altijd gunstiger is. Als je korting nog stond bijvoorbeeld, dan had het niet zoveel zin. Jij bent destijds akkoord gegaan met een bepaald tarief, en daar moeten wij ons aan houden. Ook klopt het dat je dan niet meer terug kunt naar je huidige bundel. Wij laten die keus aan jou.

Natuurlijk informeren we je wel als we bundels hebben die goedkoper voor je zouden kunnen uitpakken. Over de laatste nieuwe bundels hebben we op 3 december 2014 een email gestuurd. Daar stond ook in wat je kon doen om de nieuwe bundels te kiezen.

Zou je kunnen kijken of je die email hebt gehad? Want als dat niet zo is, dan ga ik graag na waarom niet. Klopt je emailadres nog op Mijn Simyo?

Ik hoor het graag van je 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer