.

Beantwoord

Wordt mijn prijsverlaging automatisch doorgevoerd?

  • 5 December 2014
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Badge
Mijn jaar abonnement 500 bel/sms, 200 MB € 18,-- loopt tot  juni 2015, Nu heb ik een mail gekregen over de prijsverlagingen en staat bij Mijn Simyo dat per januari 2015 de prijsverlaging naar €16,--  wordt ingesteld. Gaat dit automatisch of moet ik dat nog bevestigen?
icon

Beste antwoord door Ruud 8 December 2014, 10:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Als je Mijn Simyo aangeeft dat je bundelprijs naar beneden is/wordt bijgesteld dan hoeft dat niet te worden 'bevestigd'.
Reputatie 4
Badge +8
Dit eigenwijsje heeft toch op dezelfde bundel geklikt en daarna op het knopje "wijzig mijn bundel"
Je weet maar nooit!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi chantic,

Welkom om het forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'abonnementen', zo kan iedereen met een vraag in dezelfde richting het antwoord makkelijk vinden.

De nieuwe prijzen is iets waar je zelf voor kunt kiezen. Baas in eigen bundel;) In jouw geval is het verstandig om alleen je belbundel van 500 min/sms om te zetten naar de nieuwe prijsstelling. Let er goed op dat je dus alleen je belbundel aanpast en je internetbundel ongewijzigd laat.

Voor de mede forum gebruikers die meelezen, er is één uitzondering. Bij klanten die een 500 min/sms bundel of een XXL bundel hebben in combinatie met een verlenging('nog een jaar' abonnement), wordt de bundelprijs automatisch aangepast. Voor ieder ander geldt, kies zelf wat je wel of niet aangepast wil hebben.

Is je vraag zo beantwoord?

@RicoK en Koorelle dank voor jullie hulp en inzicht;)

Reageer