Skip to main content

.

Zojuist heb ik een 2e abonnement bij simyo voor mijn dochter afgesloten, met nieuwe simkaart en nieuw nummer. Voor mijn zoon heb ik namelijk al bijna een jaar een abonnement bij simyo. Dit is abonnement nr 1. 

Aangezien hij zijn eigen nummer natuurlijk wil houden en het dus om 2 abonnementen naast elkaar gaat heb ik aangegeven dat ik voor abonnement nr 2 een nieuwe simkaart en dus een nieuw nummer wil hebben. 

Nu vraag ik mij af of dit ook zo uitgevoerd wordt en het nieuwe abonnement niet opeens een vervanging van het oude abonnement gaat worden.

2 minderjarige kinderen. Dus abonnement is gekoppeld aan mijn mailadres.

 

Ik hoop hier snel antwoord op te krijgen.

 

Alvast bedankt.

Groet, Marjolein

 

Hoi @Marjolein S,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Zolang je een aparte bestelling hebt gedaan voor de aansluiting van jouw dochter moet dit goed gaan. Heb je deze bestelling geplaatst via onze website of vanuit de Mijn Simyo app?

Zou je mij een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens? Dan controleer ik dit even voor je 😊.

Groetjes,
Amy