Skip to main content
Ik heb nu een abonnement wat maandelijks opzegbaar is, maar ik kan een aanbieding krijgen met meer mb en wel met evenveel belminuten maar dan voor een jaar en hetzelfde geld.

Na het jaar wordt het weer automatisch omgezet in maandelijks opzegbaar maar ga ik dan terug naar mijn oude bundels zoals ik die nu heb of houd ik de bundel die ik dan in het jaarabonnement krijg met het zelfde bedrag.
Op je MijnSimyo kun je jouw mogelijkheden zien.



Mocht jij een jaar kunnen verlengen met de wensen die jij hebt dan zul je deze bundels ook hebben als dat jaar voorbij is en je weer een maandelijks opzegbaar contract hebt. Ook de tarieven blijven hetzelfde.. Het enige wat veranderd is je looptijd van een jaar naar maand.. 🙂
Dus voor de duidelijkheid blijft data en belbundel hetzelfde, alleen je jaarabonnement wordt weer omgezet in maandabonnement.
Ja dat is wat ik schreef..
Hoi Banana,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je verlengd hebt 😃 Je behoudt je nieuwe bundels totdat je ze zelf wijzigt. Zoals Raytje zo mooi zei: het enige dat verandert is je je looptijd van een jaar naar een maand. Is het zo helemaal duidelijk?



Als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen.



@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer