Skip to main content
Goedemorgen

Gisteren voor het eerst m"n Nokia Galaxy S5 ingebruikgenomen. Niet gebeld, noch sms verzonden en nu reeds van de bundel sms en belminuten van 300 naar 58. Wel kort op internet geweest (update van Nokia en site van m"n provider), maar van de 1000 mb's geen mb's afgeschreven. Heeft het met instellingen te maken oid.
Even iets vragen, heb je een nieuw abbo? (Simyo maand loopt vanaf de 1e dag van bijvoorbeeld Augustus)

Dus start op 26 augustus als voorbeeld dan zijn bel/sms naar rato.



Groet,

Friesian
IK heb inderdaad een nieuw abonnenment. Gisteren, 26-8 symkaart thuis ontvangen. De rato lijkt me niet van toepassing, immers ik heb helemaal niet gebeld noch sms verzonden. Alleen even op internet geweest, zoals ik schreef, update van nokia geinstalleerd via koppeling aan pc en via 3G op internet de site van m'n provider bezicht. Heb ik het dan verkeerd dat bij die laatste activiteiten toch de mb bundel wordt aangesproken en toch niet je telefonie/sms bundel. gr.Jan 
Hoi Roadmaster, welkom bij Simyo! 🙂



Goed dat je dit voor jezelf even in de gaten bent gaan houden! Je bundels zijn meteen geactiveerd toen je simkaart actief is gegaan, dus dat is helemaal goed gegaan. Wat betreft de na rato berekening, dit is bij jou alleen van toepassing geweest op je bel/sms bundel.



Van de 300 bel/sms heb je er 58 gekregen, maar van de internetbundel heb je de volledige 1000MB gekregen. 🙂 Het kan zijn dat je verbruik iets later verwerkt is, dus dat je daarom dacht dat er niets van je MB bundel is afgegaan. Dit is momenteel wel weer zichtbaar en hier zie je dat je inmiddels zo'n 30MB hebt verbruikt. Dit is gelukkig geen update geweest, want daar is het verbruik niet groot genoeg voor. Updates lopen vaak in de honderden MB's. :D



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Bedankt voor het meedenken Friesian 🙂

Reageer