.

Beantwoord

Worden er kosten in rekening gebracht wanneer je bundel wijzigt

  • 23 November 2013
  • 4 reacties
  • 352 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik krijg de mogelijkheid om mijn huidige sms-bundel (1000 stuks voor 9,95) te wijzigen naar onbeperkt voor 5 piek.  Dat is natuurlijk heel gunstig, maar eerder vielen mij de kosten voor aanpassen van mijn abonnement nogal tegen. Wat gaat me dit extra -al dan niet eenmalig- kosten?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 12:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hi Oln8,
Wat heb je eerder gewijzigd waardoor je dus kosten kreeg?
Hoi Martijn, ik heb het nog even nagekeken. Het betrof mijn factuur voor maart, waar ineens voor mei de abonnementskosten werden ingehouden. Ik heb hierdoor een paar maanden achter elkaar nogal wisselende bedragen betaald, wat niet heel fijn was want nogal verwarrend, maar het is bij nader beschouwing wel verrekend, zie ik nu.  Beetje voorbarig dus, mijn vraag. Maar ja, het waarom van dat geschuif met die abbokosten destijds is me op zich nog steeds niet duidelijk.  Nevermind... Dank voor je reactie!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi OIN8,

Ik denk dat het volgende aan de hand is.
Als je in maart klant geworden bent, dan betaal je abonnementskosten voor maart en mei. Abonnementskosten belaal je namelijk vooruit.
Dan is de eerste factuur even wennen. Wisselende bedragen kunnen ook voortkomen uit het feit dat je buiten je bundel bent gegaan of dat je een andere bundel hebt aangeschaft.

Maar als antwoord op je eerste vraag, ja je kan kosteloos je bundel(s) wijzigen.
Ik zou dit ook zeker doen, omdat je € 4,95 bespaart en onbeperkt kan sms-en.
Als je dit vandaag nog doet, gaat je bundel ook nog in december van start.
Badge +6
Ik krijg de mogelijkheid om mijn huidige sms-bundel (1000 stuks voor 9,95) te wijzigen naar onbeperkt voor 5 piek.  Dat is natuurlijk heel gunstig, maar eerder vielen mij de kosten voor aanpassen van mijn abonnement nogal tegen. Wat gaat me dit extra -al dan niet eenmalig- kosten?

Hoi OIN8,

Wanneer je bundel wilt wijzigen dan is dit kosteloos. Hopelijk ben je nu gerust gesteld 🙂.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer