.

Beantwoord

wil nieuw abbo maar me abbo is nog niet verlopen.

  • 4 February 2014
  • 1 reactie
  • 512 Bekeken

beste allemaal,
ik heb een abbonemment die geldig is tot juni. ik zou mijn abbo graag willen opzeggen en me nummer meenemen naar mijn nieuwe provider. alleen heb ik een eenjarig contract die verloopt in juni. ik wil me nummer graag meenemen en eventueel doorbetalen aan simyo kan dit?
icon

Beste antwoord door Ernst 5 February 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi nieuw abbonement, welkom op het forum en jammer dat je ons wilt gaan verlaten... :(

Wanneer je binnen je jaarcontract je abonnement wilt opzeggen, dan is het mogelijk een afkoopsom te betalen. Deze afkoopsom bestaat uit het bedrag van de bundels waarmee je je contract bent begonnen, vermenigvuldigd met het resterende aantal maanden.
Als je vervolgens wilt overstappen naar een andere provider, moeten we dat wel even in goede banen leiden.

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin je akkoord kunnen geven voor deze afkoopsom regeling? Ik kan vervolgens contact opnemen met onze nummerbehoud afdeling zodat we een eventuele nummerbehoud aanvraag kunnen goedkeuren.

Mag ik je vragen waarom je bij ons weg wil? Ik weet nu al dat we je zullen missen...

Reageer