Skip to main content
Heb net sim geactiveerd alleen kan nergens in kijken. Staat geen datum op brief. Zou graag weten wanneer abonnement ingaat en of het met nummerbehoud is.

Hoor het graag.



groet



Sandra
Hoi menmens,



Ik zie voor deze aansluiting geen aanvraag nummerbehoud. Met het activeren van je simkaart is je abonnement dus ingegaan op 23-6-2013.

Let wel op dat je voor deze maand je bundel naar rato hebt gekregen. Dus voor 7 dagen krijg je nog 53 minuten/smsjes en daar betaal je €1,40 voor.

Op 1-7-2013 krijg je weer 200 minuten.



Groetjes,

Charlene
kan ik dat nog deblokkeren. Er is iets misgegaan. Ik wilde met nummerbehoud en dacht ook dat ik dat geregeld had. Nu was bij mijn ander abonnement zo dat je de kaart activeert en dan als het overgezet word dan gaat je abonnement in.

Maar dat heb ik dus blijkbaar niet gedaan alleen ik wil het wel graag met nummerbehoud. Is hier nog wat aan te doen.
kan ik dat nog deblokkeren. Er is iets misgegaan. Ik wilde met nummerbehoud en dacht ook dat ik dat geregeld had. Nu was bij mijn ander abonnement zo dat je de kaart activeert en dan als het overgezet word dan gaat je abonnement in.

Maar dat heb ik dus blijkbaar niet gedaan alleen ik wil het wel graag met nummerbehoud. Is hier nog wat aan te doen.




Hoi menmens,



Je activatie en daarmee het begin van je abonnement kan ik niet ongedaan maken voor je. Je kunt wel alsnog nummerbehoud aanvragen voor deze aansluiting.

Om je mobiele nummer mee te nemen naar Simyo vul je het online formulier voor nummerbehoud in op Mijn Simyo. Wanneer je ingelogd bent, kun je terecht onder het kopje Mijn instellingen & simkaart.

Zodra je aanvraag voor nummerbehoud door je vorige provider is goedgekeurd, laten wij je weten op welke datum het tijdelijke nummer vervalt en vervangen wordt door je eigen nummer.



Groetjes,

Charlene
oke bedankt.
oke bedankt.



Geen dank, menmens :D

Laat je nog even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Charlene

Reageer