Afgelopen vrijdag met jullie klanten"service" gebeld, en na een hoop gezucht  en irritatie vanuit jullie kant, gaven jullie aan dat ik in de loop van dezelfde avond nog wijzigingen kon maken. Helaas tot op heden nog steeds problemen. Durf al haast niet meer met jullie klantenservice te bellen, omdat ik zóóó niet geholpen werd toen ik belde met al mijn vragen als 1e keer klant zijnde. Moet je nagaan dat ik veel vragen heb, en dat deze allemaal met een zeer verwaande toon "beantwoord" werden. Niet eens beantwoord, want ik zat met een probleem die niet opgelost kon worden en waar ik ook geen bericht van jullie over kon krijgen met eventuele update or whatsoever.
Als jullie verder niks voor mij kunnen doen, ben ik bang over te stappen naar een andere provider.
Dus kortom:
Vraag 1: Kunnen jullie mijn wijziging ongedaan maken? Ik wil gewoon 1000MB internetten per maand.
Vraag 2: Indien ik geen abonnement meer wil bij Simyo, hoe kan ik deze opzeggen?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie