.

Beantwoord

Wijziging ongedaan maken

  • 16 December 2012
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Badge
Ik wil mijn wijziging van mijn bundel heel graag ongedaan maken. Ik had in november namelijk een wijziging doorgegeven van 1000mb internet naar 1500mb internet, omdat ik dacht dat die in december zou ingaan. Echter gaat deze pas in januari in. Dit wil ik uiteraard niet. Sindsdien probeer ik elke week mijn bundel aan te passen/wijziging ongedaan te maken. Maar ik kan op de 1 of ander manier geen wijziging aanbrengen in mijn account.

Afgelopen vrijdag met jullie klanten"service" gebeld, en na een hoop gezucht  en irritatie vanuit jullie kant, gaven jullie aan dat ik in de loop van dezelfde avond nog wijzigingen kon maken. Helaas tot op heden nog steeds problemen. Durf al haast niet meer met jullie klantenservice te bellen, omdat ik zóóó niet geholpen werd toen ik belde met al mijn vragen als 1e keer klant zijnde. Moet je nagaan dat ik veel vragen heb, en dat deze allemaal met een zeer verwaande toon "beantwoord" werden. Niet eens beantwoord, want ik zat met een probleem die niet opgelost kon worden en waar ik ook geen bericht van jullie over kon krijgen met eventuele update or whatsoever.

Als jullie verder niks voor mij kunnen doen, ben ik bang over te stappen naar een andere provider.

Dus kortom:

Vraag 1: Kunnen jullie mijn wijziging ongedaan maken? Ik wil gewoon 1000MB internetten per maand.
Vraag 2: Indien ik geen abonnement meer wil bij Simyo, hoe kan ik deze opzeggen?
icon

Beste antwoord door Alex 17 December 2012, 15:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana Simyo,

Allereerst excuses voor de manier van het telefonisch te woord staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is helaas niet meer mogelijk om je wijziging ongedaan te maken. We geven daarom ook bewust aan voordat je op bevestiging klikt, je een wijziging achteraf niet meer ongedaan kan maken. Onze systemen zijn hier nog niet op ingeregeld. Je kunt vanaf 1/1/13 wel weer een wijziging doorgeven.

Opzeggen kan via je persoonlijke pagina. De optie 'opzeggen abonnement' kun je terug vinden onder het tablad selfservice.

Groetjes,

Alex

Reageer