.

Beantwoord

Wijziging internetbundel

  • 2 October 2012
  • 6 reacties
  • 455 Bekeken

Beste klantenservice,

Ik heb vorige maand mijn internetbundel aangepast naar 1500 MB, maar ik kwam erachter dat deze niet was doorgevoerd. Volgens iemand van jullie telefonische klantenservice kwam dat door een storing. Gisteren werd mij verzekerd dat de verhoging alsnog per deze maand kon ingaan. Dit is als ik op Mijn Simyo kijk nog niet doorgevoerd. Ik zag echter dat de prijzen veranderd zijn van 12,50 voor 1500 mb naar 17,50. Kan het nog voor de oude geldende prijzen omdat ik het toen had aangevraagd?
Groeten,
Nick
icon

Beste antwoord door Alex 4 October 2012, 10:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nick-90,

We bieden de oude internet bundels op dit moment niet meer aan, maar ik zie inderdaad dat je door een fout in ons systeem de internet bundel niet kon wijzigen. We zullen dus een creatieve oplossing moeten bedenken. Hier kom ik nog op terug.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik heb een aantal weken geleden bovenstaande vraag gesteld, waarop je zei dat je hierop nog zou terugkomen. Tot nu toe nog niks gehoord en de laatste dagen zit ik weer boven mijn mb-bundel. Nu moet ik 10 euro per dag extra betalen.. Heb je hier al een 'creatieve oplossing' voor?

Groeten,
Nick
Badge +2
Beste nick-90,

Ik zal maandag bij Alex nagaan of hij met al zijn creativiteit een passen oplossing voor je probleem heeft kunnen vinden. Wij zullen je hier maandag van op de hoogte stellen.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste nick-90,

ik heb je een privéberichtje gestuurd. Als je deze even leest en mij een bevestiging stuurt kan ik voor je aan de slag.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

Ik ga akkoord met deze wijziging, ik had het privebericht verkeerd gelezen waardoor ik in de veronderstelling was dat het al was doorgevoerd maar dat is mijn fout. Vandaar mijn late reactie. Geld het nog voor deze maand? Ik zit namelijk nu al bijna over mijn bundel heen, en ik hoopte dit al voor 1 oktober geregeld te hebben.

Groeten,
Nick
Reputatie 5
Badge +10
Hoi nick-90,

We kunnen je bundel niet per direct aanpassen. Het is de bedoeling dat je zelf de internetbundel aanpast en mij dan een privé bericht met de melding dat je dit hebt gedaan. Dan kan ik vervolgens de verrekening laten plaats vinden. Ik wacht dus eerst even op je berichtje.

Groetjes,

Alex

Reageer