Skip to main content
Goedendag,



Ik schaf binnenkort een iphone 6 aan en daarvoor wilde ik alvast mijn abonnement aanpassen.

Mijn huidige abonnement is 13 euro per maand (dat werd ook tijdens het wijzigen van mijn abonnement als bedrag van deze maand aangegeven)

De databundel heb ik van 1000 mb naar 1500 mb aangepast voor 2,50 euro per maand extra en het 4g geactiveerd voor 5 euro per maand.

Eenmaal aangeklikt bleef het bedrag van deze maand ongewijzigd.



Na de wijzigingen te hebben doorgevoerd stond er voor de maand oktober 20,50 euro, dat is correct.

De wijziging voor deze maand van 13 euro naar 18 euro was echter niet de bedoeling.

Het 4g is blijkbaar meteen geactiveerd ongeacht welk deel van de maand je je bevindt, maar daar ben ik dus pas te laat achter gekomen.



Ik wilde het terugdraaien, dan maar geen 4g alvast instellen dat doe ik de volgende maand maar.

Nu zit ik met een 4g bundel voor de laatste dagen van deze maand (dat ik deze maand helemaal niet kan gebruiken) voor 5 euro en voor Oktober is het nu uitgeschakeld!



Kunt u het alsjeblieft terugdraaien zodat ik niet onnodig 5 euro moet betalen?

Als het teruggedraaid is kan ik het zelf weer wijzigen, alleen dan pas 4g wanneer Oktober is begonnen.

Zou u het ook een aandachtspuntje kunnen maken ter verbetering van de site, dat wanneer 4g wordt aangevinkt het bedrag van deze maand óók gewijzigd wordt en dat klanten dus op die manier niet voor onaangename verrassingen komen te staan?



Hartelijk dank voor uw medewerking.



Met vriendelijke groeten,

Jordy Bekker
Zoals u kunt zien heb ik als gebruikersnaam mijn mobiele nummer ingevoerd zoals ik dat gewend ben met het inloggen op simyo. Deze valt dus ook niet te wijzigen, dus ben ik genoodzaakt u te vragen om mijn gebruikersnaam te veranderen naar het liefst mijn voornaam (Jordy).



Ik heb een mail ontvangen voor het instellen van het 4g netwerk, daarin stond de info over dat jullie naar rato het bedrag voor 4g berekenen, dit valt natuurlijk enorm mee qua kosten voor mijzelf, maar het zijn alsnog geen kosten die ik zou moeten maken. Mijn wil blijft dus onveranderd en ik zou graag de wijzigingen hebben teruggedraaid.



Nogmaals bedankt voor uw medewerking.



Gr. Jordy
Hoi LilBowWow, welkom op het Simyo forum!



Ik begin eerst even met je laatste vraag: de forumnaam Jordy is al bezet, dus heb ik er iets anders van gemaakt ;)

Als je een andere naam wilt, hoef je 't enkel maar te zeggen, dan probeer ik dat.



Voor wat betreft je 4G wijziging moet ik je helaas wel een beetje teleurstellen. Wanneer je een bundel kiest die je niet hebt, gaat deze direct in. Dit wordt ook vermeld op Mijn Simyo.

Wijzigingen die je zelf doorvoert kunnen we niet terugdraaien. Je hebt 4G Flex nu wel uitgezet, dus op 1 oktober stopt dat weer. De €1 die er voor in rekening is gebracht zal blijven staan.



Omdat je nu nog niet de iPhone 6 hebt kun je hoogstwaarschijnlijk niet internetten. Je internetaansluiting was immers aangepast naar 4G.

Zonder 4G ready telefoon kun je dan helemaal niet op internet. Daarom heb ik je aansluiting wel weer teruggezet naar 3G zodat je in elk geval wél kunt internetten.

Reageer