Skip to main content

.

bij het wijzigen naar een nieuwe belbundel van 700 naar 1250,

vervalt dan ook je huidige internet bundel ? van 1000 mb,



of blijft dat ongewijzigd ? want dat is niet duidelijk. ik kan dat nergens duidelijk terug vinden

dat was vorig jaar overzichterlijker.



groetjes Martin
Welkom op het forum ipenburg,



Bij het wijzigen van je belbundel zal niet ook automatisch de internet bundel wijzigen. De internet bundel blijft dus gewoon hetzelfde.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex



Bedankt  ! voor de duidelijke uitleg.



Vriendelijke Groet Martin



Welkom op het forum ipenburg,



Bij het wijzigen van je belbundel zal niet ook automatisch de internet bundel wijzigen. De internet bundel blijft dus gewoon hetzelfde.



Groetjes,



Alex


maar ik vind het toch enigszins misleidend, door wat ik te zien krijg in de volgende bijgeleverde afbeelding

want hierdoor ga ik denken dat ik een nieuw internet abonnement   moet afsluiten



want hij staat er niet meer naast. in de nieuwe rubriek.



http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C3F4RGJO.jpg



http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C3F4RGJO.jpg
ik zou dan zorgen dat het er zo uit ziet,

want ik was echt geneigd om een nieuwe af te sluiten omdat hij er niet meer bij staat.



http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OWHRV8WI.jpg
Hoi ipenburg,



Bedankt voor je duidelijke voorbeeld. Ik snap je punt wel, maar je hebt kans dat klanten dan denken dat het om een 'nieuwe' internet bundel gaat. En de internet bundel is niet vernieuwd. We communiceren juist overal dat je je bel/sms of databundel kunt wijzigen. Binnenkort zal de nieuwe website worden gelanceerd. Wellicht dat er ook aanpassingen hebben plaats gevonden op 'Mijn Simyo.



Groetjes,



Alex
hoi Alex,

ik heb het er met 3 mensen overgehad en ze laten opschrijven wat zij dachten

ze waren unaniem dat ze dachten dat er geen internet bundel meer bij zat.



ik ben het dus niet geheel met die mening eens.



ik hoop dat het word verduidelijkt. op de nieuwe website, :)



groetjes en bedankt tot zover.



Martin



QUOTE]Hoi ipenburg,



Bedankt voor je duidelijke voorbeeld. Ik snap je punt wel, maar je hebt kans dat klanten dan denken dat het om een 'nieuwe' internet bundel gaat. En de internet bundel is niet vernieuwd. We communiceren juist overal dat je je bel/sms of databundel kunt wijzigen. Binnenkort zal de nieuwe website worden gelanceerd. Wellicht dat er ook aanpassingen hebben plaats gevonden op 'Mijn Simyo.



Groetjes,



Alex

[/quote]
Hoi ipenburg,



Zodra de nieuwe website online staat, zullen we klanten om hun feedback vragen. Met de feedback kunnen we vervolgens weer aan de slag.



Groetjes,



Alex

Reageer