Skip to main content
Mijn vader heeft (binnenkort) een Simyo abonnement. Hij gebruikt zijn telefoon heel weinig, dus 100 minuten en 200MB is normaal gesproken meer dan genoeg.



Maar... stel dat hij bijvoorbeeld plotseling in het ziekenhuis wordt opgenomen (dit is toevallig vandaag gebeurd, maar nu gebruikt hij T-Mobile nog omdat zijn nummer nog niet is overgezet) en verwacht meer te bellen of the internetten gedurende die tijd. Als hij z'n belbundel of data dan naar een ander plan overzet, gaat dit dan direct in? En stel dat hij middenin in de maand dit over zet, wordt dit dan prorated ingevoerd of hoe gaat dat? 



Heb al even gezocht maar kon het zo gauw niet vinden. Antwoord heeft geen haast, want op dit moment is het een hypothetische vraag en dat blijft het hopelijk ook :D



Bedankt alvast!
Het wijzigen van een bundel gaat pas de volgende maand in en kan tot de 25ste van de maand gedaan worden. (Data-bundels gaan direct in als je helemaal geen databundel hebt??)
Ah!!! Bedankt 🙂 Dat is anders dan bij ons... hier gaan die dingen gelijk in maar heel omslachtig met allerlei verrekeningen tussen het oude en nieuwe abonnement. Dit is eigenlijk wel zo duidelijk en logisch. Goed om te weten 🙂
Mijn vader heeft (binnenkort) een Simyo abonnement. Hij gebruikt zijn telefoon heel weinig, dus 100 minuten en 200MB is normaal gesproken meer dan genoeg.



Maar... stel dat hij bijvoorbeeld plotseling in het ziekenhuis wordt opgenomen (dit is toevallig vandaag gebeurd, maar nu gebruikt hij T-Mobile nog omdat zijn nummer nog niet is overgezet) en verwacht meer te bellen of the internetten gedurende die tijd. Als hij z'n belbundel of data dan naar een ander plan overzet, gaat dit dan direct in? En stel dat hij middenin in de maand dit over zet, wordt dit dan prorated ingevoerd of hoe gaat dat? 



Heb al even gezocht maar kon het zo gauw niet vinden. Antwoord heeft geen haast, want op dit moment is het een hypothetische vraag en dat blijft het hopelijk ook :D



Bedankt alvast!




Hoi SophiaB,



Ja, bij ons is het toch meer een kwestie van vooruit plannen. Door onze manier van wijzigen, kun je niet bijkopen tijdens de maand. Maar het is inderdaad wel lekker duidelijk. Op de eerste heb je elke keer weer een volledige bundel.

De eerste maand is het overigens wel naar rato dat je vader de bundel krijgt, afhankelijk van de startdatum van zijn abonnement.



Groetjes,

Charlene
Hier hou ik dus van :D



Klanten die onzelfzuchtig elkaar helpen




:rolleyes: Ja he? Nu kan ik heel wat zeggen over de Canadese providers (nog meer dan ik al heb gedaan, hihi) maar DAT is bij ons toch ook goed geregeld: de provider waar ik hier bij zit heeft het nu al zo ver dat de werknemers alleen nog maar hoeven in te grijpen als iemand per ongeluk persoonlijke gegevens post, maar verder wordt het forum helemaal zelfstandig gerund door vrijwilligers en klanten die elkaar helpen! Daar zit soms ook wel een leuke beloning aan vast, vandaar dat er hier nu 9 telefoons voor me liggen waarvan ik er slechts 4 zelf heb gekocht ooit 😃
:rolleyes: Ja he? Nu kan ik heel wat zeggen over de Canadese providers (nog meer dan ik al heb gedaan, hihi) maar DAT is bij ons toch ook goed geregeld: de provider waar ik hier bij zit heeft het nu al zo ver dat de werknemers alleen nog maar hoeven in te grijpen als iemand per ongeluk persoonlijke gegevens post, maar verder wordt het forum helemaal zelfstandig gerund door vrijwilligers en klanten die elkaar helpen! Daar zit soms ook wel een leuke beloning aan vast, vandaar dat er hier nu 9 telefoons voor me liggen waarvan ik er slechts 4 zelf heb gekocht ooit :D



Dat is erg leuk om te lezen dat er klanten zijn die zoveel tijd hier in steken.

Reageer