Skip to main content
Ik ben ZZP-er en wil graag het huidige Simyo contract overzetten naar mijn bedrijfsnaam en betalen via zakelijke rekening. Hoe regel ik dat? Kan dat met contractovernameformulier?
Hoi Eer,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen!



Een contractovername is inderdaad de manier waarop je jouw contract overzet naar een andere naam. Helaas kan ik je niet direct aangeven wat je mee moet sturen om het over te zetten op de naam van jouw zaak.



Hier ga ik natuurlijk wel achter komen voor je 😉 Ik heb de juiste afdeling een bericht gestuurd en zodra ik meer weet, hoor je dit van mij! Mocht je in de tussentijd andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela
Angela, dank voor je reactie! Weet je al iets meer?
Hoi Eer,



Graag gedaan natuurlijk!



Ik heb zojuist een reactie ontvangen en mijn vermoeden is bevestigd. Je hoeft geen contractovername formulier in te vullen. Via een e-mail kun jij ons een verzoek sturen dat jij jouw contract op naam van jouw bedrijf wilt zetten. Omdat jij contractant blijft, hebben wij alleen een kopie van jouw KvK inschrijving nodig.



Je kunt dit mailen naar klantenservice@simyo.nl. We zullen jouw verzoek binnen 3 werkdagen oppakken. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer