Goedemiddag,
I.v.m. de nieuwe bundels zijn de leveringsvoorwaarden gewijzigd waar door ik mijn contract kan/mag opzeggen.
Nu wil ik niet gelijk helemaal opzeggen, maar ik wil wel graag van mijn jaarlijkse contract af en deze omzetten naar een maandcontract.
Kunt u dat voor mij faciliteren? Of wat moet ik doen?
Met vriendelijke groet,
Robert Borkes
Bladzijde 1 / 1
Hoi R.Borkes,
In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook via het contactformulier van onze website. Daar is deze vraag al uitgebreid beantwoord.
Je zou vandaag nog kunnen opzeggen via het opzegrecht formulier, vervolgens een prepaid bestellen en overstappen naar Sim only.
Ik vraag me enkel af; waarom zou je? Je gaat dan meer betalen dan nu het geval is, en je contract loopt nog maar een half jaartje.
In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook via het contactformulier van onze website. Daar is deze vraag al uitgebreid beantwoord.
Je zou vandaag nog kunnen opzeggen via het opzegrecht formulier, vervolgens een prepaid bestellen en overstappen naar Sim only.
Ik vraag me enkel af; waarom zou je? Je gaat dan meer betalen dan nu het geval is, en je contract loopt nog maar een half jaartje.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.