.

Beantwoord

Wijzigen abonnement en ontvangen korting

  • 20 September 2012
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

Badge
Hallo,

Als ik nu overstap van Simyo geregeld naar Simyo weinig, en daarna gelijk weer terug naar Simyo geregeld, heb ik dan nog recht op de korting van Simyo geregeld. Ik heb nu geen korting meer Simyo geregeld. 

(Erg  Hollandse instelling, maar scheelt wel weer geld.)

Steven
icon

Beste antwoord door Alex 21 September 2012, 14:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Steroes,

Prima instelling hoor. Je kunt zelfs van Simyo geregeld naar Simyo geregeld overstappen. Dan profiteer je direct van de korting en ook nog eens de extra belminuten. Als je dit nog voor de 25ste van deze maand wijzigt, zal dit per 1/10 in gaan.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Steroes,

Prima instelling hoor. Je kunt zelfs van Simyo geregeld naar Simyo geregeld overstappen. Dan profiteer je direct van de korting en ook nog eens de extra belminuten. Als je dit nog voor de 25ste van deze maand wijzigt, zal dit per 1/10 in gaan.

Groetjes,

Alex


Ik ben nu overgestapt naar Simyo weinig, maar ik kan nu niet meer terug naar simyo geregeld. En de optie dat ik van simyo geregeld naar simyo geregeld kon overstappen staat er niet bij.

Wat nu 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Steroes,

Dat komt omdat je nu al een wijziging hebt doorgegeven. Je kunt je huidige wijziging niet meer ongedaan maken. Als je weer terug wilt naar Simyo geregeld, kun je dit vanaf 1/10 via je persoonlijke pagina doorgeven.

Groetjes,

Alex

Reageer