Skip to main content
Hallo, mijn abonnement loopt 26 april af. Ik kreeg vandaag een mailtje van Simyo of ik nog een jaar wil verlengen en dat er sommige bundels verlaagd zijn. Ik betaal nu €8 per maand voor 100 minuten en 200 mb. Als ik inlog op mijn simyo staat daar dat ik vanaf maart €8 betaal. Klik ik echter op het blauwe bericht "wij willen trouwe klanten belonen etc" dan ga ik vanaf maart €9 betalen. Ook als ik klik op "nog een jaar" ga ik vanaf maart €9 betalen. Graag uitleg hoe het nu zit en wat ik ga betalen als ik 1 jaar verleng, zelfde bundel, of als ik vanaf 26 april een maandelijks opzegbaar abonnement wil met dezelfde bundel.

Vriendelijke groeten, Carla
Hoi caroline56, welkom op ons forum :)



In de mail die je hebt gekregen staat -zoals je al aangeeft- dat sommige bundels in prijs verlaagd zijn.

Helaas geldt dit niet voor de allerkleinste bundels; de Simyo 100 en Internetbundel 200 MB.

Wat jij er mee opschiet als straks je jaarcontract is afgelopen, is dat je tegen de prijs van een jaarabonnement de flexibiliteit van een maandelijks opzegbaar abonnement hebt.



Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Nee, want ik vraag wat ik ga betalen als ik een jaar verleng of als ik een abonnement neem maandelijks opzegbaar. Inmiddels heb ik wat verder rondgekeken op het forum en als ik het goed begrepen heb blijf ik hetzelfde betalen als nu, €8, en kan ik per maand opzeggen als ik niets doe. Klopt dit? Ik vind de informatie op de site misleidend en onduidelijk!

Vriendelijke groeten, Carla
Hoi caroline56,



Jij valt helaas net in een groep waarbij de korting die je ontvangt niet opweegt tegen de bundels zoals ze nu worden aangeboden. Jij bent klant geworden toen de prijzen nog iets voordeliger waren (€3 ipv €4 voor 100 minuten en €5 ipv €6 voor 200 MB).



Dit betekent dat je duurder uit bent als je gaat verlengen. Het is voor jou dus helaas niet voordelig om te verlengen! Ik ga kijken hoe ik dit in de toekomst kan verbeteren, want dit zal voor meer klanten met een abonnement van 100 minuten en 200 MB gelden.



We vinden het wel heel leuk dat je blijkbaar wilde verlengen. Jammer genoeg kunnen we je hiervoor geen aanbod doen. Lager dan wat jij betaalt voor je bundels kan niet bij Simyo. Je hebt een goede deal te pakken!:D



EDIT: Kleine toevoeging om je vraag beter te beantwoorden - Als je niets doet blijft je abonnement maandelijks opzegbaar. De contractduur is namelijk verstreken. De prijs die je nu betaalt, €8, blijf je betalen zolang je deze bundels houdt.

Reageer