.

Beantwoord

Wel of geen bundel na wijziging?

  • 1 December 2013
  • 8 reacties
  • 621 Bekeken

Hallo allemaal,

Heb vorige maand mijn internetbundel 500 gewijzigd naar internetbundel  500 ivm prijswijziging. Heb nu mail ontvangen dat ik per 1-12-2013 geen internetbundel meer heb. Op mijn simyo gewoon 500 Mb voor december.
Heb ik nu wel of niet internetbundel??
Kan iemand mij hier met spoed duidelijkheid over geven ivm met extra kosten.

Groetjes Henske.
icon

Beste antwoord door franswon 1 December 2013, 17:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Henske,

Als het goed is heb je, net als ik, 2 mails gekregen, 1 voor de beëindiging van de 500 MB bundel en 1 voor de aanschaf.
Je hebt dus gewoon 500 MB, maar nu 50 cent voordeliger!
Hallo Franswon,

Dank voor deze reactie.
Klopt inderdaad. Kreeg eerst mail van melding van wijziging,1 dag later mail voor opzegging. Aangezien het abo gelijk blijft is wijziging niet echt duidelijk.
Mede gezien de volgorde van de mails.
Vertrouw er maar op dat het goed gaat.
Zal het aankomende dagen ff goed in de gaten houden.
Groetjes!
Reputatie 3
Badge +9
Als je twee mails hebt ontvangen waarvan een mail zegt dat je bundel start, dan gaat het goed.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Henske,

De enige wijziging is dat je van € 7,50 naar € 7,00 per maand bent gegaan :)

Groet,
Reputatie 3
Badge +9
Ohhh en nog een tip! als je over een smartphone beschikt dan is het raadzaam om een datateller te installeren.
Onavo Count, watchdog3g of een andere app. Hiermee verklein je de kans op hoogverbruik.
Reputatie 7
Badge +9
Martijn®, bij Android vanaf Jelly Bean zit die al ingebakken in de software, met de mogelijkheid om je verbruik te stoppen bij je ingestelde limiet. Dit heeft me al veel geld bespaard toen ik het volgen van mijn IP-camera's vergat uit te schakelen.

Bij de Samsung Galaxy SIII GTI 9305:

Apps - Instellingen - Gegevensgebruik - Mobiele gegevens moet even aanstaan, dan zie je Limiet mobiele geg. instell.., dit aanvinken, nu kan je de periode, maximum en waarschuwings limiet instellen!

Eventueel zet je mobiele gegevens na het instellen uit als je Wi-Fi aanstaat.
Hallo @Martijn en Franswon,

Dank voor alle hulp. Heb app lopen die verbruik bijhoudt en zet automatisch over op Wifi.

Groetjes.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Henske, welkom op het Simyo forum

Franswon heeft je vraag al beantwoord; je bent feitelijk van bundel gewijzigd. Ook al blijft het aantal MB's gelijk.
Die van €7,50 stopte en die van €7 begon op 1-12. Dat je dan deze mailtjes krijgt, zit nu eenmaal ingebakken in ons systeem.
Ik zie trouwens dat je ook in dit topic je vraag gesteld hebt.
Zou je een volgende keer je vraag op 1 plek kunnen stellen? Dat scheelt werk en houdt het overzichtelijk ;)

Franswon en Martijn®; dank voor de hulp!

Reageer