Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb 2 vragen waar ik geen antwoord op kan vinden op de website.



Vraag 1: 1000mb internet kost 10 euro en voor 12,50 euro heb je 1500 mb dus voor 2.50 euro extra heb je 500 mb meer.

Maar als je een bundel van 1000mb hebt en je gaat er 500mb overheen wat betaal je dan voor de 500mb?
Vraag 2: voor 6 euro heb je 300 belminuten en voor 13 euro heb je 500 belminuten dus voor 200 belminuten extra betaal je 7 euro extra.

Stel je hebt een 300 belminuten en je gaat 200 belminuten buiten de bundel wat betaal je dan extra?
Goeie vragen, het is dat ik discalculie heb, anders ging ik het aan de hand van de info op "Mijn Simyo" onmiddelijk voor je uitrekenen!
Hoi Edwin87, welkom op het Forum 🙂



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "abonnementen" subforum.



Wat een goede vragen stel je hier! Het blijkt hieruit wel dat je de tarieven pagina niet heb kunnen vinden op de website.



Als je een internetbundel hebt en je gaat over je bundel heen, kost dat €0,15 per MB. Dat betekend in dit geval:



Maar als je een bundel van 1000mb hebt en je gaat er 500mb overheen wat betaal je dan voor de 500mb?




500 x €0,15 = €75,-.



Ga je over je bel/sms bundel heen, dan kost dat je €0,31 per belminuut of sms. Dat betekend in dit geval:



Stel je hebt een 300 belminuten en je gaat 200 belminuten buiten de bundel wat betaal je dan extra?




200 x €0,31 = €62,-



Het is daarom dus ook van belang dat je heel goed uitrekent hoeveel MB's, belminuten of sms'jes je nodig hebt voor de aanstaande maand en daarop je bundels aan te passen 🙂.



Je kunt in de maand zelf met behulp van de Simyo App je verbruik heel goed in de gaten houden, zodat je niet tegen extra/hoge kosten aanloopt.



Met internet op je mobiel is het ook mogelijk in je telefoon een limiet op te stellen. Dit is bij een abonnement zonder een limiet wel slim om te doen. Lees hier hoe je dat doet.



Heb ik je vragen zo beantwoord? 🙂



Bedankt voor je reactie koorelle!
Ja het is duidelijk zo.



Bedankt
Hoi Edwin87,



Wat fijn dat de uitleg duidelijk was 🙂 Mocht je nog vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer