Skip to main content
Hallo,



In oktober 2011 heb ik een actieabbonnement afgesloten voor een jaar met 250 bel/sms voor 6.99 en 1000 mb voor 4.95.  Dit is altijd juist afgeschreven tot oktober 2012. Sindsdien krijg ik verschillende kortingen als ik kijk naar mijn facturen, en betaal ik ook meer. Ik betaal dus oorspronkelijk totaal 19,95 euro. Over oktober kreeg ik 1,17 korting, en OVer november en december kreeg ik 3 euro korting. Er wordt dus periodiek niet een eenduidig bedrag afgeschreven. Ik snap dan eigenlijk ook niet meer wat voor soort abbonnement ik nu heb.  Zojuist heb ik een bericht gehad dat ik over mijn bundel heen zit, maar dit is mij nog nooit gebeurd het afgelopen jaar. Toen ging ik kijken op mijn symio, maar daar kan ik ook niet echt ergens goed zien hoeveel mb internet ik nu heb, ik betaal er wel 9.95 voor.



Mijn vraag is nu wat voor abbonnement ik nu precies heb.



Groetjes,

Marit
Welkom op het forum maritsifra,



Je hebt op dit moment een bel/sms bundel van 250 minuten (€ 6,99 per maand) en een internet bundel van 1000 mb (9,95). Eerder heb je een jaar lang korting ontvangen op de internet bundel. Deze is op 18/10/12 komen te vervallen.



Als ik naar je internet verbruik van deze maand kijk dan zie ik meerdere malen internet sessies terug waarbij meer dan 20 mb wordt verbruikt. Ook zie ik sessies waarbij 60 mb wordt verbruikt. In dit topic kun je meer informatie vinden over hoe je toestel veel mb's verbruikt.



Groetjes,



Alex
Okee nu is het duidelijk! 

Bedankt!

Reageer