Skip to main content
Simyo,





ik ben al jaren een tevreden klant bij jullie nu ben ik op de hoogte van jullie actie bij verlenging een extra data bundel als cadeau voor trouwe klanten.



Nu val ik jammer genoeg niet onder jullie zogenaamde trouwe klant terwijl ik al jaren klant bij jullie ben.



Is het niet een idee om de trouwe klanten die bijvoorbeeld al minimaal 9 maanden klant zijn bij jullie ook over te laten stappen naar een jaar abonnement inclusief de extra data bundel?
Hoi JayJaweson,



Welkom op het Simyo Forum.



Allereerst hebben we het niet meer over ‘trouwe bellers’. Het was bedoeld als compliment naar de bellers met een jaarabonnement. Het zegt niks over onze andere bellers, die net zo trouw zijn. Niet zo’n slimme term dus :S



Bellers met een maandelijks opzegbaar abonnement kiezen vaak bewust voor de vrijheid van het maandabonnement. Vind je die vrijheid inmiddels minder belangrijk? Stap dan over naar een jaarabonnement. Dan betaal je minder dan nu. Dat is het voordeel dat we je bieden. Wil je dat niet? Dan kun je de situatie laten zoals die is. Jij bepaalt.



We zijn op dit moment niet van plan om dit aan te passen. Uiteraard nemen we jouw feedback hierover wel mee. Wie weet kunnen we hier in de toekomst iets mee doen. Nogmaals, dit betekent niet dat jij geen trouwe beller bent. Wij waarderen jou net zoveel als iedere andere klant van Simyo. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer