Skip to main content
Hoi,

Ik zou graag mijn telefoonnummer willen wijzigen.

Waar kan ik dat doen en krijg ik dan ook een nieuwe simkaart?

Moet ik dan nog iets met mijn abbonoment doen of blijft alles zo doorgaan en krijg ik alleen een nieuwe nummer?



Alvast bedankt 🙂
Geef ff aan of je akkoord gaat met 5 euro kosten, in geval van prepaid, zorg voor voldoende beltegoed.

Voor de rest daar neemt een moderator contact met je op via dit topic.



Groet

 Friesian.
Geef ff aan of je akkoord gaat met 5 euro kosten, in geval van prepaid, zorg voor voldoende beltegoed.

Voor de rest daar neemt een moderator contact met je op via dit topic.



Groet

Friesian.



............
Als ik wil inloggen op mijn simyo is dat dan nog het zelfde wachtwoord met me nieuwe nummer ?
Geef ff aan of je akkoord gaat met 5 euro kosten, in geval van prepaid, zorg voor voldoende beltegoed.

Voor de rest daar neemt een moderator contact met je op via dit topic.



Groet

Friesian.



..............



ik ben nog aan het twijfelen ik wil eerst weten wat er dan veranderd.
Geen nieuwe sim, alleen je nummer veranderd.

Geduld is een schone zaak.

Morgen, a brand new day, een moderator zal waarschijnlijk dan reageren. Vanaf nu geduld en een nachtje er over denken, wellicht.

Bij twijfel, niet inhalen......🆒



Groet,

Friesian.
Hoi xesssje,



Welkom hier op het forum.



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnement', zo houden we het forum lekker overzichtelijk.



Wat fijn dat Friesian je al op weg heeft kunnen helpen met je vragen:) Je krijgt inderdaad geen nieuwe simkaart. Bij een nummerwijziging veranderd echt alleen je nummer. Je blijft ook inloggen met je eigen wachtwoord op Mijn Simyo. Wij verwerken de €5,- kosten vervolgens op je lopende factuur.



Het is geen wijziging die jij door kunt voeren. Je zult dat bij on moeten aanvragen. Er wijzigt ook niet aan je abonnement, echt alleen je nummer verandert.



Heeft je nachtje beraden je al een keuze doen maken? Of is de nood minder hoog en zijn er andere oplossingen?

Reageer