Skip to main content
Hoeveel kost internet buiten je bundel
Met een beetje zoeken had je dat antwoord zo gevonden ;)



€ 0,15 per MB. Maar je kunt ook voor € 5,- 500 MB bijkopen als je niet uitkomt met je bundel. Buiten de bundel kosten worden echter niet verrekend.



Meer info over tarieven vind je op de tarieven pagina.
Hoi LeoWolde,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je jouw vraag hier stelt! En helemaal goed dat je al antwoord hebt gekregen van Raytje. Ik heb niets meer toe te voegen aan zijn bericht. Daarom heb ik zijn bericht als antwoord gemarkeerd. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Raytje, bedankt voor je hulp!



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Daarnaast heb ik de titel aangepast van jouw topic. Zo kunnen forumleden met dezelfde vraag het antwoord makkelijker vinden.



Groetjes,

Angela
Goedemiddag,



Het gaat over bellen en sms en buiten je bundel.

Hoe kan ik het instellen dat zodra de bel bundel op is er niet meer gebeld kan worden immers je

bel tegoed is OP.

mvg Robert
Hoi RvdA,



Welkom op het Simyo forum.



Goed dat je deze vraag hier stelt! Het is helaas niet mogelijk om een belplafond in te stellen. Ik raad je daarom aan om de Mijn Simyo App te downloaden, zodat je op elk moment van de dag je verbruik bij de hand hebt. Als dit geen optie is, dan kun je ook altijd via een computer of tablet inloggen op Mijn Simyo en je verbruiksgegevens inzien.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer