Skip to main content
Beste,



Gezien het feit ik momenteel het grooste deel van mijn tijd doorbreng in België, is mijn huidige Nederlandse abonnement bij Simyo niet nuttig meer. Echter verwacht ik in de zomer maanden weer veel in Nederland te zijn.



Ik vraag me daarom het volgende af: is het mogelijk mijn nummer te behouden en het abonnement tijdelijk stop te zetten? (Ik heb de maandelijkse opzegbare optie gekozen). 



Graag hoor ik de mogelijkheden.



Alvast bedankt voor de moeite en vriendelijke groeten,



Kasper
wellicht is de oplossing om tijdelijk naar prepaid over te gaan en dit in je NL periode weer om te zetten naar abonnement.
Hoi Eckmeister, Welkom op ons forum:)



Als je momenteel weinig gebruik maakt van je Simyo abonnement zijn er 2 optie om tegen weinig kosten jouw nummer te behouden. Je kunt je abonnement helemaal terug schroeven naar het minimale. Wanneer je dan meer nodig hebt, krik je het een maand van te voren gewoon weer op:D



wellicht is de oplossing om tijdelijk naar prepaid over te gaan en dit in je NL periode weer om te zetten naar abonnement.
Dit is optie twee(Dankjewel hiervoor Symioplus!). Hoe je dat doet vind je hier. Wil je vervolgens weer overstappen naar Sim Only doe je dat heel eenvoudig via jouw nieuwe prepaid Mijn Simyo omgeving. Dit is misschien niet de eenvoudigste weg als je vaker wil switchen van veel naar weinig verbruik in Nederland;)



Is alles je zo duidelijk?

Reageer