Kunt u vertellen per wanneer ik een ander kontrakt zou kunnen laten ingaan als ik vandaag opzeg?
Alvast dank!
Bladzijde 1 / 1
Haal zolang het nog kan je telefoonnummer even weg (kan tot ca 1 uur na plaatsing van je post) i.v.m. privacy bescherming. Je nummer is niet nodig voor Simyo medewerkers, die kunnen het achterhalen via je forum login.
OK, dank. Gedaan!
Dank!
NOg wel 1 vraag:
Er staat: "opzegtermijn 1 maand". ALs ik vandaag opzeg zou dat dus 5 nov zijn.
Er staat ook: "Zeg je je abonnement op? Dan vervalt je aansluiting én je telefoonnummer op de eerste dag van de komende maand"--> Dat zou dan 31 oktober zijn.
Wat is het nu?
groet,
NOg wel 1 vraag:
Er staat: "opzegtermijn 1 maand". ALs ik vandaag opzeg zou dat dus 5 nov zijn.
Er staat ook: "Zeg je je abonnement op? Dan vervalt je aansluiting én je telefoonnummer op de eerste dag van de komende maand"--> Dat zou dan 31 oktober zijn.
Wat is het nu?
groet,
Op deze website staat dat als je een abonnement voor de 25e van de maand opzegt, het abonnement de volgende maand wordt beëindigd. Dat kun je hier lezen: http://www.bestemobieleproviders.nl/8-beste-mobiele-providers/156-het-opzeggen-verlengen-en-afkopen-van-mobiele-telefoon-contracten
Overigens staat er ook meer informatie omtrent het afkopen van je contract etc.
Denk dat dit je vraag beantwoordt.
Overigens staat er ook meer informatie omtrent het afkopen van je contract etc.
Denk dat dit je vraag beantwoordt.
Dank. helder!
Denk persoonlijk dat je beter uit kan gaan van de info vanuit Simyo i.p.v. een onafhankelijke site die hun info misschien up to date houden. Hier kan je alle info vinden op de service pagina's en worden je vragen doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord door een Moderator of sneller door een mede klant.
Hoi Marius van Andel,
Je bent goed op weg geholpen door Raytje en Scotsman zo te zien. Als je nu nummerbehoud aanvraagt, dan kun je inderdaad op 6 november overstappen. Zeg je nu zelf op via Mijn Simyo, dan vervalt je nummer per 1 november al. Dit is echter niet slim met nummerbehoud, want de kans dat je hiermee je telefoonnummer verliest in aanzienlijk.
Waarom je met nummerbehoud één maand moet wachten, is omdat providers dit onderling hebben afgesproken. Zo geef je elkaar de tijd om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen 🙂.
Groetjes, Tiury
Je bent goed op weg geholpen door Raytje en Scotsman zo te zien. Als je nu nummerbehoud aanvraagt, dan kun je inderdaad op 6 november overstappen. Zeg je nu zelf op via Mijn Simyo, dan vervalt je nummer per 1 november al. Dit is echter niet slim met nummerbehoud, want de kans dat je hiermee je telefoonnummer verliest in aanzienlijk.
Waarom je met nummerbehoud één maand moet wachten, is omdat providers dit onderling hebben afgesproken. Zo geef je elkaar de tijd om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.