.

Beantwoord

wat is de slimste zet vanwege studie buitenland. Abo opzeggen?

  • 30 January 2014
  • 1 reactie
  • 795 Bekeken

Ik studeer tijdelijk in het buitenland en heb hier een abonnement voor mijn mobiel genomen. Ik heb nog steeds een abonnement bij Simyo, maar eigenlijk gebruik ik dit dus niet, omdat ik mijn andere simkaart in mijn mobiel heb. Is het slim op het abonnement helemaal op te zeggen? Geen idee hoe het dan it met het nummerbehoud. Wanneer ik terug kom naar Nederland wil ik wel weer graag een abonnement bij Simyo. Graag hoor ik snel van u.
icon

Beste antwoord door Charlene 31 January 2014, 17:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Ik studeer tijdelijk in het buitenland en heb hier een abonnement voor mijn mobiel genomen. Ik heb nog steeds een abonnement bij Simyo, maar eigenlijk gebruik ik dit dus niet, omdat ik mijn andere simkaart in mijn mobiel heb. Is het slim op het abonnement helemaal op te zeggen? Geen idee hoe het dan it met het nummerbehoud. Wanneer ik terug kom naar Nederland wil ik wel weer graag een abonnement bij Simyo. Graag hoor ik snel van u.

Hoi Idejong1993,

Welkom op het forum. :)
Dat ligt er een beetje aan hoe lang je wegblijft..
Als je je abonnement echt opzegt, dan ben je je nummer wel kwijt, als je terugkomt.
Je internetbundel heb je al opgezegd zie ik, dat scheelt in de doorlopende kosten. Op het moment hebben we geen goedkopere maandelijks opzegbare belbundel, dus daar kun je niet meer mee omlaag, helaas.
Wat je nog zou kunnen doen, is dit nummer op een prepaid kaartje laten zetten. Dus dat je van je sim only abonnement een prepaid aansluiting maakt. Dat doe je op de volgende manier, maar ik zie in je bericht dat je al in het Buitenland bent. Daar kunnen we geen simkaarten naartoe sturen. Er zou dan dus wel iemand je prepaid simkaartje moeten opvangen in NL.
De prepaid simkaart kun je als je terug bent, weer makkelijk om zetten naar een sim only op de volgende manier.

Dat zijn zo'n beetje de opties die je hebt eigenlijk. Heb je daar iets aan?

Groetjes,
Charlene

Reageer