Skip to main content
Tot wanneer loopt mijn abb
Hoi,



Dit kun je zelf zien op je Mijn Simyo pagina. Na inloggen ga je naar instellingen - abonnement. Staat er geen datum bij de bundels die je afneemt, dan heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.
Hoi Mbe,



Welkom op het Simyo forum :)



Naar aanleiding van je vraag hoop ik niet dat je weg wil als klant bij Simyo 😞 Omdat je langer dan een jaar klant bent bij Simyo en je geen nieuw jaarabonnement hebt afgesloten, heb je een opzegtermijn van een maand. Dit is inderdaad terug te zien op Mijn Simyo, waar jij geen einddatum ziet staan. Je bent vrij om op te zeggen of over te stappen.



Als je opzegt vervalt je aansluiting en je telefoonnummer op de eerste dag van de volgende maand. Je bundels lopen namelijk vanaf de eerste van de maand tot en met de laatste dag. Wil je je nummer behouden, kan je daar voor kiezen bij de aanvraag van je nieuwe aansluiting. Dit geldt dan meteen als opzegging bij je huidige provider.



Omdat je al heel lang klant bent, hebben we mooie aanbiedingen. Wat dit voor jou betekent kan je terug zien op Mijn Simyo :)



Laat je even weten wat je ervan vindt?



Groetjes, Angelica



@Raytje, thanks voor jouw antwoord.

Reageer