Skip to main content
Hoi!



Hele domme vraag misschien, maar waar kan ik de lengte van mijn contract zien? Ik had een jaar abbonement vanaf februari 2013, betekend dit dat hij 01-02-2014 is 'beëindigt?' Met andere woorden: Begint elk contract bij Simyo op de eerste van de maand? Ik stap namelijk over naar een andere provider, hierbij begreep ik dat ik mijn abbonement niet hoefde op te zeggen. (Abbo loopt namelijk wel door vanaf februari) Maar ik moet wel aangeven wat de einddatum van mijn oude/huidige contract was/is.



Bedankt!
Hoi ASDFG, welkom op ons forum :)

Jammer dat je ook alweer weggaat :(



Wanneer je een jaarabonnement hebt staat er op Mijn Simyo bij 'Mijn abonnement aanpassen' een einddatum.

Bij jou zal daar waarschijnlijk staan '1 jaar t/m'. Zonder datum dus.



Met andere woorden; jouw abonnement is maandelijks opzegbaar. Wanneer je bij een andere provider een abonnement afsluit met nummerbehoud zullen zij jouw abonnement bij ons opzeggen.



Hopelijk zien we je in de toekomst weer!
Ja helaas! Wel met posiviteve gedachten :D



Ja, dat kon ik inderdaad nog vinden. Nu moet ik bij mijn toekomstige provider aangeven wanneer mijn huidige contract afgelopen is, welke datum moet ik dan invullen? 



Bedankt voor het antwoorden!
Hoi ASDFG,



Gelukkig ga je wel met een tevreden gevoel weg 🙂 We hopen je natuurlijk ook weer terug te zien. Zoals Ernst aangaf heb je een maandabonnement. Dit betekent dat je een maandopzegtermijn hebt. Als je bijvoorbeeld vandaag nummerbehoud aanvraagt, dan kun je als overstapdatum 26-12-2014 doorgeven.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord? 😮
Ja! Bedankt!
Hoi ASDFG,



Top! Geen dank 😮 Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer