Skip to main content
Hoi,

Mijn contract is al voorbij, volgens mij wordt deze nu per maand verlengd. Maar nu kan ik nergens meer vinden wat de Einddatum is.

Weten jullie dit?
Hoi,



Als bij je Mijn Simyo - instellingen abonnement geen datum staan maar alleen de bundels die je afneemt, dan heb je een maandelijks opzegbaar contract.



Laat je weten of je het gevonden hebt?
Is dat dan gewoon per de eerste van de maand? Want het is inderdaad dat er geen datum staat
Uh, correctie. De laatste van de maand
Kan ook midden in de maand zijn. Maar als je naar een andere provider wil gaan met nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider op. Je contract bij Simyo word dan afgesloten op de dag dat je nummer over gaat.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-mijn-opzegtermijn-306?c=120
Hoi Evelien90D,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen! Zoals je ziet heb ik het bericht van Raytje gemarkeerd als antwoord. Hij heeft het helemaal bij het rechte eind. Voor de zekerheid heb ik in het systeem naar jouw bundels gekeken en deze zijn inderdaad maandelijks opzegbaar.



In principe gaan alle wijzigingen die je uitvoert in per de 1e van de volgende maand. Zo ook een opzegging van jouw bundels. Er is een uitzondering en dat is precies wat Raytje aankaart. Als jij overgaat naar een andere provider, kan het zijn dat deze datum in het midden van de maand ligt. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Hier past jouw vraag wat beter.



Groetjes,

Angela

Reageer