Skip to main content
Bij wie moet ik zijn.....die mij antwoord kan geven wanneer mijn datum van opzeggen is heb MB en Bellen.....op twee verschillende momenten afgesloten

BVD
Hoi strongwoman,



Jij hebt een maandelijks opzegbaar abonnement. Dan maakt het niet uit dat je je bundels op verschillende momenten hebt afgesloten.

Je gaat ons toch niet verlaten...?
stel ik wil op 7 jan. opzeggenĀ Ā  moet ik dan de maand erna nog betalen.............. ik bel te weinig ik heb nog een vaste lijn dusss ik bel practisch nooit ....en bellen moet op dit moment nog erbij jammer vind ik dat



groetjes
Hoi strongwoman,



Je vraag over het stopzetten van je bundels heb ik hier beantwoord. Het is handiger als je op Ć©Ć©n plek je vraag stelt. Op die manier blijft het voor ons allemaal overzichtelijk 🙂 Als je nog vragen hebt, dan zou het fijn zijn als je deze stelt in het ander topic.
Hoi,



Ik heb een vraag ik ben bij jullie jaren geleden gestart met een prepaid en aangezien ik zo goed als niet bel.... zit ik er over te denken om weer over te stappen naar preypaid...

Hoe werkt dat

Wat zijn de kosten

En als ik data erbij pak kan je dat zo instellen dat je niet buiten die bundel verbruikt

Groetjes
Hoi strongwoman,



Als je niet veel belt, dan kan het slim zijn om weer over te stappen 😮 Je kunt een Prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud. Bij je bestelling geef je ook aan hoeveel beltegoed je wilt.



Via de e-mail ontvang je de datum waarop je nummer wordt overgezet. Tot deze datum blijft je abonnement lopen. Hier vind je meer informatie.



Gaat het lukken? 🙂

Reageer