Skip to main content
Hallo,

Ik heb 2 vragen;

- Mijn abonnement loopt per 21 juli af. Wat worden de kosten per maand na afloop van mijn contract? Kan ik ook mijn abonnement verlengen met een maandelijks opzegbaar abonnement?

- Wat gebeurt er met mijn mobiele nummer als ik mijn abonnement opzeg en ik het nummer 4 maanden niet gebruik? Ik ga namelijk voor een aantal maanden naar het buitenland en heb dan niets aan een Nederlands abonnement 😉. Als ik vervolgens terug ben zou ik graag weer mijn eigen nummer gaan gebruiken, kan dit?



Groet

Nadine
Je kunt je simonly abonnement laten doorlopen. Dan wordt deze automatisch maandelijks opzegbaar.



Als je naar het buitenland gaat dan kun je je simonly laten doorlopen, maar wat ook kan, is deze omzetten naar prepaid. Om je prepaid nummer in de lucht te laten houden moet je minimaal een keer per half jaar bellen of een sms versturen. Misschien is dat een optie.



Als je je abonnement is opgezegd en je hebt je nummer niet meegenomen dan verdwijnt deze op de grote hoop. Na verloop van tijd wordt deze weer beschikbaar gemaakt voor een ander, voor een nieuwe aansluiting.



Je kunt je nummer niet op 'gereserveerd' laten staan zonder een aansluiting.
Hoi NadineG,



Wat leuk dat je je vragen op het forum stelt! Welkom :D



Je kunt je nummer gewoon behouden wanneer je naar het buitenland gaat. Zoals RicoK zegt is het omzetten van jouw Sim Only naar een Prepaid hier een hele goede optie voor. Zo betaal je geen prijs per maand en heb je je nummer nog wanneer je terugkomt. Daarna kan je altijd de Prepaid weer omzetten in een abonnement :)



@RicoK je bent lekker bezig hoor!!! Bedankt!



Groetjes,

Caspar

Reageer