stopt mijn abonnement gelijk als die afgelopen is?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jehamelink,
Welkom op het forum van Simyo
Zoals je kan zien op Mijn Simyo, loopt jouw contract af op 12 februari 2016. Je abonnement blijft doorlopen zolang je niet opzegt 🙂 Omdat je een jaarabonnement hebt, hebben we een mooie aanbieding als je opnieuw een jaarcontract afsluit. Wat dit precies voor jou betekent kan je zien als je bent ingelogd op Mijn Simyo. Ga dan naar Instellingen > Bundels aanpassen > Nog een jaar extra voordelig. Omdat je na 12 februari 2016 contractvrij bent, is je abonnement maandelijks opzegbaar. Dit is altijd op de eerste van de maand.
Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :D
Groetjes, Angelica
Welkom op het forum van Simyo
Zoals je kan zien op Mijn Simyo, loopt jouw contract af op 12 februari 2016. Je abonnement blijft doorlopen zolang je niet opzegt 🙂 Omdat je een jaarabonnement hebt, hebben we een mooie aanbieding als je opnieuw een jaarcontract afsluit. Wat dit precies voor jou betekent kan je zien als je bent ingelogd op Mijn Simyo. Ga dan naar Instellingen > Bundels aanpassen > Nog een jaar extra voordelig. Omdat je na 12 februari 2016 contractvrij bent, is je abonnement maandelijks opzegbaar. Dit is altijd op de eerste van de maand.
Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :D
Groetjes, Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.