Skip to main content
als de maandelijkse internetbundel op is, wat gebeurd er dan? wordt het tragerr of loopt de teller gewoon door?
De teller loopt door. Dus bij je 80% bericht kun je alvast 500 MB bijkopen a 5 euro. Dit doe je via je Mijn Simyo. Onderneem je geen actie dan ga je het buiten de bundeltarief betalen en dat is 31 cent per MB.
Hoi matthijsvandriel,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen. Dit voorkomt onverwachte hoge facturen in de toekomst :)



Zoals Raytje uitlegt, zal je buitenbundel kosten betalen op het moment dat jouw MB's op zijn en je doorgaat met het gebruiken van internet. Natuurlijk houden we jou op de hoogte met een sms'je op 80% en 100% van de bundel. Zo kunnen we samen voorkomen dat je extra kosten hoeft te betalen hiervoor. Daarnaast kun je jouw verbruik bij houden via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App. Let er wel dat het verbruik via deze weg iets achterloopt. Dit heeft een verwerkingstijd.



Via dit blog leggen we uit hoe je binnen je bundel kunt blijven en hoe je omgaat met je datalimiet.



Houd je toch een keer wat maand over aan het einde van je MB's 😉 Je kunt dan altijd extra MB's bijkopen voor €5. Deze vervallen aan het einde van de maand automatisch.



Heb je verder nog vragen hierover?



@Raytje, bedankt voor je uitleg :D



Groetjes,

Angela

Reageer