Skip to main content
Keek zojuist op "Belbundels aanpassen" en nu zag ik : "Geen MB en daaronder staat gratis."

(staat onder mijn Belbundels)

Uiteraard weet ik dat ik geen MB's heb aangeschaft, maar waarom staat er dan Gratis onder?

Of lees/begrijp ik het verkeerd, dat kan.

Bedankt alvast voor de info.

Groetjes,

Frida;)
Hoi Frida,



Oeh, goed dat je hier even een vraag over stelt. :S



Zie je 'Geen bundel - gratis' staan waar jij je bundels kunt aanpassen? Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat je geen internetbundel hebt en je hier -uiteraard- geen kosten voor maakt.



Kun je mij hier een screenshot van toesturen? Ik vraag mijn collega dan of wij dit kunnen aanpassen door 'gratis' we te halen.



Groetjes,

Asma





Hoi Asma,

Dankjewel voor je antwoord en hier is de screenshot van mijn Belbundel en MB.

Ik ben verder prima tevreden hoor over huidige mijn abonnement bij Simyo, aan MB's heb ik geen behoefte.



Hele mooie dag toegewenst en groetjes van

Frida :8
Hoi Frida,



Bedankt voor je screenshot! Er staat gratis onder, omdat je hier geen geld hoeft te betalen als je geen internetbundel neemt :)



Hiermee willen we aangeven dat wanneer je geen MB's erbij neemt, je alleen je belbundel hoeft te betalen. Andere internetbundels kosten wel geld.



Laat je het weten als je verder nog vragen/opmerkingen hebt? Ze zijn altijd welkom namelijk :D



Groetjes,

Caspar
Thanks Caspar voor je antwoord terug.

Mag ik dan nog wel zeggen dat ik het blokje een beetje verwarrend vind?

Volgens mij kun je beter zetten: Geen MB.

En het gratis weghalen.

Fijne avond

Frida
Hoi Frida,



Dankjewel voor je feedback 🙂 Dan is het nu duidelijk dat het 'gratis'-gedeelte erg onduidelijk voor je is. Ik zal dit neerleggen bij degene die gaat over de formuleringen!



Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer