Skip to main content
Hallo,



Nu ik een 4G toestel heb, ben ik weer eens ingelogd om Flex 4G aan te zetten.

Nu zag ik dat ik de optie heb om mijn abonnement een jaar te verlengen, door op de knop 'Jaar Verlengd, extra voordeling' te klikken.



Onder het kopje internetbundel zie ik nu nieuwe opties:

500MB + 500MB gratis, of 1000MB + 1000MB gratis.



Mijn vragen:

1. Zijn die gratis MB's 1-malig, of elke maand? Ik had altijd 1000MB en dat was voldoende. Kan ik dan dus vast naar de 500MB + 500MB gratis variant?



2. Stel ik wil in dit jaarabonnement opschalen. Dus bijvoorbeeld toch naar 1000 + 1000MB gratis switchen. Kan dit dan, of pas na het verlopen van dat jaarabonnement weer?



Alvast bedankt voor de hulp!



Camiel
Hoi Camiel,



Jouw vraag 1: Als je aan 1000 MB voldoende hebt kan je dus naar 500 + 500 MB, deze extra MB's zijn namelijk blijvend zolang als je dit contract hebt.



Jouw vraag 2: Als je toch wilt opschalen dan kan dat, ook bij een jaarabonnement kan je maandelijks je bundel bijstellen. De nieuwe bundel gaat op de 1e van de volgende maand in, tenzij je nog geen internetbundel had, dan gaat deze direct in.
Hoi Camiel,



Wat vervelend dat de voorwaarden van het nieuwe verlengingsaanbod niet helemaal duidelijk zijn.



Gelukkig was Franswon er snel bij om jouw vragen te beantwoorden,



Je krijgt de MB's inderdaad elke maand en ook gedurende je jaarabonnement kun je maandelijks je bundels wijzigen 😃



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Franswon bedankt voor je snelle reactie!

Reageer