Hallo,
Ik heb al een tijd geleden mijn abonnement in laten gaan, maar tot dusverre kan ik er nog niets mee. De start datum was 7 januari, nu zijn we 12 dagen verder maar kan ik nog niks. Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen, begin er nu toch wel lichtelijk de pest aan te krijgen. Hoop dat het verholpen wordt.
Groeten
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jagersma,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.