.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn abonnement beëindigd als ik nu opzeg?

  • 23 October 2014
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Hallo, ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Als ik mijn abonnement VANDAAG opzeg, ben ik dan vanaf 1 november niet meer aangesloten bij Simyo of is het nog 1 maand opzegtermijn????
icon

Beste antwoord door Kim 24 October 2014, 16:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

ik wil abunemet stop zetin
opzeggen  mijn abonnemet
Badge +6
Hoi evivanbon, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat jammer dat je je abonnement wil beëindigen.

Wanneer je via Mijn Simyo je abonnement opzegt voor de 25e van de huidige maand, dan is je abonnement beëindigd per de 1e van de maand erop.

Maar wanneer je graag je nummer wil meenemen naar een andere provider is het verstandiger om niet zelf je abonnement op te zeggen, maar de andere provider je nummer over te laten nemen. Daarmee wordt je abonnement bij ons automatisch stopgezet.

Maar mag ik vragen waarom je ons wil verlaten? 🙂
Badge +6
ik wil abunemet stop zetin

opzeggen  mijn abonnemet

Hoi ibrahim,

Via Mijn Simyo onder het tabblad 'Mijn gegevens' is het mogelijk je abonnement op te zeggen. Zoals hierboven gezegd: wanneer je voor de 25e van de huidige maand je abonnement opzegt, wordt je abonnement beëindigd per de 1e van de maand erop.

Maar als je je 06-nummer wil behouden, is het verstandiger om je nieuwe provider je nummer over te laten nemen in plaats van zelf je abonnement bij ons op te zeggen.

Ook van jou zou ik graag willen weten wat de reden is dat je je abonnement wil opzeggen? 🙂

Reageer