Skip to main content
Beantwoord

Wanneer worden mijn bundels geactiveerd?

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik heb al een tijdje een nieuwe telefoon, en heb daar ook een nieuw abonnement en esim bij besteld bij jullie. De eerste keer was ik te laat met de het reageren op de aanvraag van mijn nummerbehoud, toen heb ik een mailtje gekregen dat de aanvraag is gelukt en dat het nu een kwestie is van afwachten (dit mailtje heb ik al bijna twee weken geleden gekregen). Ik heb alleen nog steeds geen nieuw mailtje is gekregen dat mijn nummer ook daadwerkelijk is overgezet. Nou heb ik wel gekeken bij MijnSimyo en daar staat dat hij bijna klaar is voor gebruik en dat het tot 5 min kan duren voordat de bundels zijn geactiveerd, dit staat er nu inmiddels al bijna een dag.
 

 

Ik vraag me af of ik nog een mailtje krijg of alles goed is overgezet en wanneer dan die bundels in gaan? En of ik eventueel nog iets anders moet doen? 
 

Groetjes,

Sophie

Hoi @Sophie123,

Bedankt voor je bericht. Dat lijkt me inderdaad wat verwarrend! Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat het nummerbehoud nog steeds op afgewezen staat. Hierbij zie ik ook dat wij op 20 januari een mail hebben verstuurd dat het nummerbehoud is afgewezen omdat er niet op tijd is gereageerd op de sms. Hierna is er niet opnieuw een verzoek ingediend waardoor het nog steeds op afgewezen staat. 

Voor nu heb ik opnieuw een verzoek ingediend voor het nummerbehoud. Binnen een dag moet je de sms ontvangen met de validatiecode die je dan moet terug sms'en om te verifiëren dat het nummer echt van jou is. Als het nummerbehoud is goedgekeurd krijg je hier een e-mail van en daarin staat dan ook de datum waarop het nummer wordt overgezet. Ik zie dat je de eSIM wel al hebt geïnstalleerd maar ik raadt aan om de eSIM nog niet te gebruiken omdat het tijdelijke nummer nu nog gekoppeld is aan jouw aansluiting en op het tijdelijke nummer zijn de bundels niet actief waardoor je buiten bundel kosten kan maken. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy


Reageer