Skip to main content
Ik heb vorig jaar in juli een abonnement afgesloten voor een jaar, maar nu staat er dat ik deze maand ook nog 500 mb heb. Weten jullie wanneer mijn abonnement dan wel stopt?
Hallo Celine,



Welkom op het Simyo Forum!



Je sluit een contract voor een jaar af.

Na dat jaar wordt het contract stilzwijgend met een maand verlengd.

Alleen kan je nu iedere maand opzeggen.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?



Geniet van het weer!
Hoi Celine67,



Je abonnement is vorig jaar op 19 juni begonnen. Inmiddels zijn de 12 maanden verstreken. Je abonnement is nu contractvrij.



Wil je je huidige abonnement behouden? Dan hoef je niks te doen. Je bundels en de bijbehorende abonnementskosten blijven hetzelfde.



@maikel.twinnie, bedankt voor je reactie.
Ik heb ergens anders een abonnement afgesloten en die zouden er voor zorgen dat mijn abonnement bij jullie zou stoppen. Het kan zijn dat dat volgende maand pas gebeurt maar ik zal het even in de gaten houden. Bedankt voor de uitleg!
Hoi Celine,



Ben wel benieuwd wie je volgende provider word en wat je heeft doen besluiten om over te gaan?



Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor 😃
Hoi Celine67,



Je gegevens heb ik even doorgenomen. Ik kan in een ander systeem terugzien dat er een aanvraag is ingediend voor een uitportering. Op 3 juli is je nummer overgezet naar een andere provider. Je Simyo abonnement liep dus tot 3 juli. Ook betaal je alleen abonnementskosten tot deze datum.



Eg jammer dat je bent overgestapt. Ook ik ben benieuwd wat je heeft doen besluiten om over te stappen. Wat waren je afwegingen? 🙂

Reageer