Skip to main content
Ik heb - heel hartelijk dank daarvoor - een leuk kadootje gekregen (1000mb) omdat ik een naar bij Simyo zat. Mijn vriend zit ook 1 jaar bij Simyo maar hij heeft niets gekregen....zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden?
Wellicht is je vriend wel een jaar klant maar op een net even andere datum? Want dan krijgt hij z'n kado later dan jij hem hebt gehad.
Hoi Barbijh,



Allereerst van harte gefeliciteerd met je Simyaardag! Wat leuk om te zien dat je zo blij bent met het cadeautje!



De Simyaardagen zijn voor klanten die zich bevinden in de maand waarin zij ooit lid zijn geworden van Simyo. Voor je vriend is het dan waarschijnlijk nog niet de maand van de Simyaardag. Weet je nog wanneer hij exact klant is geworden van ons? Aan de hand daarvan kan je uitrekenen wanneer je Simyaardag is.



Heb je nog vragen?



Dankjewel voor je reactie, Raytje!



Groetjes,

Ilias
Hoi Ilias, bedankt voor je reactie.

We kunnen niet exact herleiden wanneer we klant zijn geworden, is dat ergens terug te vinden?

In ieder geval zit er niet meer dan een maand tussen en die is nu wel voorbij. We hebben beide in april 2015 de eerste factuur gekregen ( en betaald 🙂. Ik kreeg de extra data in de maand juni dus leek me te verwachten dat het voor hem hetzelfde zou zijn.

Inmiddels nog niet ontvangen.

Wellicht is er nog een andere verklaring?

Groet Barbijh
Hoi Barbijh,



Als je precies wilt weten wanneer hij klant is geworden, kun je zijn 06-nummer naar mij toesturen via een privébericht! Dan zoek ik het gewoon even voor je op :)



Groetjes,

Jihane
Mijn vrouw heeft ook 100 mb ontvangen en ik niet. Hoe is dit mogelijk?
De simyaardag cadeaus zijn een 1.000 MB bundel, geen 100 MB.



Dus, wat bedoel je precies?
Hoi pat74,



Welkom op 't Simyo Forum!



Als je bedoelt dat je vrouw 1000 MB heeft ontvangen in verband met de Simyaardag, dan kan dat komen dat zij in een andere maand dan jij lid is geworden van Simyo. Jij bent namelijk in februari 2013 lid geworden van Simyo. De Simyaardag is deze maand dus nog niet van toepassing op jou.



In februari zul je echter de verassing ontvangen!

'

Als je wat anders bedoelt, dan hoor ik het graag van je!



Scherp, RicoK!



Groetjes,

Ilias

Reageer