.

Beantwoord

Wanneer loopt mijn contract af en zou ik kunnen overstappen?

  • 18 December 2014
  • 4 reacties
  • 556 Bekeken

Badge +2
Hi
wanneer loopt mijn contact af en zou ik kunnen overstappen  ik heb al jaren bellen...en daarna pas mb   kun je dat dan toch gelijk opzeggen....
Ik heb op het contract gezien dat de mb in is gegaan 7 jan 2014
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Naomi 19 December 2014, 12:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Als je inderdaad een jaar contract hebt, loopt het MB gebeuren tot 7 januari 2015.
Maar als je het heel zeker wilt weten, moet je even wachten tot er een moderator reageert,
die kan in de diepe gewelven precies zien hoe het zit.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi strongwoman,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Het forum blijft op deze manier overzichtelijk :)

Erg jammer om te horen dat je wilt overstappen 😞 Ik zie dat je geen jaarabonnement hebt, ook niet hebt gehad. Dit betekent dat je kan overstappen. Hou wel rekening met een maand opzegtermijn. Je kunt het beste je abonnement laten opzeggen door je nieuwe provider. Zo ben je er zeker van dat je niet een paar dagen zonder nummer zit.

Mag ik vragen wat de reden is dat je wilt opzeggen?

@koorelle; bedankt voor je reactie 😮
Badge +2
Ik wil eigenlijk alleen data, want ik heb nog een vaste lijn waar ik mee bel.............maar stel ik zeg op   hoef ik dan alleen de maand nog te betalen waarin ik opzeg of die maand daarna ook ?
Groetjesss
Reputatie 4
Badge +10
Hoi strongwoman,

Je kunt je abonnement opzeggen via Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens. Als je je abonnement opzegt, dan wordt je hele abonnement stopgezet. Dus je belbundel en je internetbundel.

Een Simyo abonnement bestaat altijd uit een belbundel. Je kunt hier een internetbundel aan toevoegen. Alleen een internetbundel aanvragen of hebben zonder belbundel kan niet.

Als je voor de 25ste een opzegging doorgeeft, dan wordt deze de eerst volgende maand uitgevoerd. Stel dat je vandaag of op 24 januari een opzegging doorgeeft, dan is je abonnement stopgezet per 1 februari. Wanneer je bijvoorbeeld op 7 februari of 24 februari een stopzetting doorgeeft, dan zal die beëindigen op 1 maart.

Heb ik hierover nog vragen? 🙂

Reageer