Skip to main content

.

Beste,

ik ben nu al enige tijd abonnee bij Simyo en heb sinds 3 maanden KPN Internet thuis. Toch zie ik de optie van Simyo Compleet niet in de MijnSimyo-app. Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die houden het -wat mij betreft- erg vaag.

Mijn geduld begint een beetje op te raken.. ik ben voor langere tijd in het buitenland en kan de dubbele MB’s heel goed gebruiken zeker omdat ik niet overal wifi heb. Afgelopen maand heb ik meerdere keren 500mb bij moeten kopen omdat ik met mijn bundel van 20gb niet uit kwam.. er ligt nu heel fijn een rekening van €90 voor me in het verschiet. 
 

Ik zou graag zsm geholpen worden

Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet


Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet

Bedankt Jan, ik begrijp hier uit dat ik morgen dus waarschijnlijk Simyo Compleet kan activeren. Laten we het hopen… 

Echter heeft dit allemaal zo lang geduurd dat ik moet wachten tot 1! Oktober voordat ik hiervan kan profiteren.. heel jammer dat ik al die tijd wel betaal voor een internet verbinding thuis, ik simyo compleet al die tijd niet kan activeren en nu dan alsnog maar gewoon ff moet wachten tot 1 Oktober, lekker zo 👎


Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet

Bedankt Jan, ik begrijp hier uit dat ik morgen dus waarschijnlijk Simyo Compleet kan activeren. Laten we het hopen… 

Echter heeft dit allemaal zo lang geduurd dat ik moet wachten tot 1! Oktober voordat ik hiervan kan profiteren.. heel jammer dat ik al die tijd wel betaal voor een internet verbinding thuis, ik simyo compleet al die tijd niet kan activeren en nu dan alsnog maar gewoon ff moet wachten tot 1 Oktober, lekker zo 👎

“Zo lang”.. ik had dit dus al eerder willen activeren, voor 1 September… 


Hoi @Robinneke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag eerder gebruik had willen maken van de dubbele bundels. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en heb je voor nu gratis 1000 MB gekregen van mijn collega. Per 1 oktober zal de verdubbeling automatisch ingaan. Het spijt me dat we dit proces niet voor je kunnen versnellen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Bedankt voor je het delen van de link @JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer